Gå til innhold

trenger desperat vognhjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal begynne som dagmamma nå..emilie er 16 mnd og gutten jeg skal ha er 10 mnd..skal også ta inn en til etterhvert hadde jeg tenkt..

 

emilie går i bhg 50% men trenger iallefall en tvillingvogn med evt ståbrett/søskensete eller noe...

 

den bør ikke koste så mye og ryggene bør kunne bli lagt den separat..den må være enkel/god og trille og helst litt plass til ting under eller noe:)

 

hva bør jeg velge?? og noen som evt har eller kjenner noens om skal selge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carena har billig tvillingvogn, er også andre merker som har tilsvarende, en trehjuling.

 

Jeg skal selge min etterhvert, men ikke akkurat nå dessverre :/

Skrevet

søk på tvillingvogn på finn.no feks.....

 

Selv er jeg mest for simo sin. Med det er jo smak og behag det da.

Mange av de nyere tvilling/søskenvognene er veldig smale!

Skrevet

Jeg skal selge min,men du bor et godt stykka unna meg da. Ny er den ganske dyr men hvis du får tak maken brukt vil jeg tro at det kunne vært en sånn vogn dy tenker på. Vet ikke akkurat hva modellen heter, men det er en teutonia vogn, du kan legge ned ryggene separat og det er god plass under den. Og jeg syns hvertfall den er god å trille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...