Alvefjeset Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Min lille på snart to år, er forkjølet og hoster så innmari når hun får disse hoste kulene, hun har hatt to runder som hun har hostet til hun kastet opp, forrige tirsdag og i går kveld. Hun hoster ennå, men ikke så hun helt kaster opp, men brekker seg, Jeg er litt engstelig og tenker på hva det kan være. kikhoste, lungebetennelse? Jeg skal selvfølgelig ringe legen, ser det ann litt til. Ville bare ha tips på hva det kan være! Håper på svar!
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Frøkna kaster ofte opp når hun er forkjøla. Tror det er slim som gjør det. De klarer ikke å hoste det opp på samme måte som oss voksne. Vi er blitt vant med at sånn er det bare, men er du bekymra så bør du ta kontakt med legen.
Makka Pakka Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Gutten min hostet også til ha kastet opp og han hadde bronkitt. Det er jo ikke sikkert at jenta di har det men det er jo en mulighet. Ikke så trivelig når de er syke disse små..
Alvefjeset Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Ja, det er mest slim som kommer opp, og bare litt mat rester... Men takk for svar fra dere 2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå