solsikke73 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei Har nå bestemt meg for å prøve å ivf. Prøver nå å finne ut når det passer å prøve. Lurer i den forbindelse på hvilke bivirkninger som man kan forvente i løpet i perioden med hormonell ned og oppregulering.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei, Min kone skal gjennom IVF nå, og har gått på nedreguleringssprøyter i 3 uker. Tror ikke det er normalt å gå så lenge som oss, men pga en ferie, har vi valgt å gå litt lenger på sprøyter Vi har ikke begynt på hormoner, bare nedregulering. Sympomene er ikke veldig sterke eller plagsomme, men inkluderer dette: - Hodepine - Trøtthet - Noe hetetokter (kunstig overgangsalder symptom) - Litt irritabel til tider Tror ikke det er så galt jeg??
Chaiemae Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har bare hatt kort regime og derfor ingen nedregulering. Kan ikke huske at jeg hadde noen bivirkninger men man får selvfølgelig et press i magen etter som eggposene vokser. Denne gangen skal jeg ha nedregulering så da blir det spennende å se hva jeg får av bivirkninger. Vet du om du skal nedreguleres?
solsikke73 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Hei Jeg har ikke hatt tid til å snakke med klinikken enda, så jeg vet ikke. Tok kontakt med Trolle og han mente at det er en god idé. Sliter litt med å finne ut når det passer å prøve. Har ikke tid til å begynne før tidligst juni, men har da en travel uke hvor jeg må fungere (derav spørsmål om bivirkninger). Spurte Trolle om juli var mulig, men han sa at de ikke kunne bistå meg da (og antydet at det ikke var så lett for klinikken heller). Jeg har tenkt å ta kontakt med Dansk fertilitetsklinikk, og jeg vet ikke hvilke regimer de tilbyr/anbefaler. Sitter ellers og teller frem og tilbake på om jeg bør prøve juni eller vente til august/september. Skal prøve å bestille samtale med klinikken i løpet av denne uka slik at jeg vet hva de synes... Lykke til med forsøket Chaiemae det blir spennende å høre hvordan det går :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå