Gå til innhold

Dere som sa vogna var overpriset


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la den ut på finn i dag kl 6 og den er nå solgt for 4500 kr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange selger faktisk vogner 2 år gamle brukt dyrere enn en ny......Aner ikke om det er det du har gjort, men det synst jeg er svindel...Mange tror at brukt er billigere enn nytt og sjekker ikke pris...

Skrevet

har ikke gjort det, en emmaljunga vogn 1,5 år som kosta ny 7000 til 4500

Skrevet

Oki, bra for dere da:-)

 

Leste tråden i går og var enig med dem som svarte deg.

 

Dere var heldige der da:-)

Skrevet

Da synst jeg IKKE den var over prisa:0) Flott at du fikk solgt så raskt.

Skrevet

jepp, deilig å få solgt den=) den er i tipp topp stand og ser helt ny ut. har god samvittiget når jeg selger den.

Skrevet

Aner ikke hva slags tråd det er snakk om, men det er markedet som bestemmer prisen! Såklart selger man til det man kan få for tingene sine!

(så lenge man ikke lyver i annonsene da).

Skrevet

så bra, det var det jeg sa :)

Jeg kommer til å legge ut min for kr 5.500,- folk der ute er ville etter dem, og jeg gav over 8000,- for min ny.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...