Misti Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg la den ut på finn i dag kl 6 og den er nå solgt for 4500 kr....
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Mange selger faktisk vogner 2 år gamle brukt dyrere enn en ny......Aner ikke om det er det du har gjort, men det synst jeg er svindel...Mange tror at brukt er billigere enn nytt og sjekker ikke pris...
Misti Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 har ikke gjort det, en emmaljunga vogn 1,5 år som kosta ny 7000 til 4500
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Oki, bra for dere da:-) Leste tråden i går og var enig med dem som svarte deg. Dere var heldige der da:-)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Da synst jeg IKKE den var over prisa:0) Flott at du fikk solgt så raskt.
Misti Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 jepp, deilig å få solgt den=) den er i tipp topp stand og ser helt ny ut. har god samvittiget når jeg selger den.
Blue Lady Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Aner ikke hva slags tråd det er snakk om, men det er markedet som bestemmer prisen! Såklart selger man til det man kan få for tingene sine! (så lenge man ikke lyver i annonsene da).
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 så bra, det var det jeg sa Jeg kommer til å legge ut min for kr 5.500,- folk der ute er ville etter dem, og jeg gav over 8000,- for min ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå