ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 ..han har etter eget ønske levert den i lekebutikken i dag i bytte mot en bil han ville ha...... Han var så sikker en liten kropp kan bli på at han vuille dette selvom det ble sove uten smokk i kveld..... Nå har motivasjonen hans og min sunket veldig og det river og sliyer i mamma hjerte, Hva gjør jeg nå?
Holly❄️ Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 aner ikke, for det der har jeg gått igjennom selv.. og jeg ga opp:P
Mille** Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Hvor gammel er han? Vi kuttet smokken rett før påsken, hun er 2,5 år forresten, og første natten var tung! Men etter det har vi ikke hørt et ord om smokken, og hun sover bedre enn hun noensinne har gjort. Hold ut!! )
Mille** Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Du KAN ikke gi opp før første natten er over, det vil trolig bli bedre i morgen allerede. Som sagt, her tok det en natt og så var smokken glemt. *sender over litt styrke* ;o)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Da holder du ut, snuppa mi hylte i en time første dagen...Lykke til videre!! Hun klippa smokken selv hun da.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Vi satt inne hos sønnen vår til han sovnet de to første nettene etter at han hadde sluttet med smokken, så gikk det greit etter det.
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 For all del ikke gi opp!!!!! Her sluttet guttene med nattsmokken da de var henholdsvis 2 og 3, var endel gråt første kvelden, men så var det stille.... Vet det er tøft, men gir du deg nå så vet han jo det til neste gang!!! Lykke til!
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. mars 2008 Huff...aner ikke hvordan jeg skal holde ut dette....Han har nå grått 1,5 t sammenhengende.......så sårt og vondt. Han har aldri grått så lenge noen gang.....
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2008 Hvor lenge skal han gråte, da? Hjertet brister virkelig snart.....
Mille** Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Er pappan hjemme? I så tilfelle, gå deg en tur ut du. ;o)
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2008 Joda...pappa'n er her. Like bristeferdig han og....... Nå sovnet han for 2 minutter siden. Gråt altså i ca 2 timer. Føler meg bare GRUSOM her jeg sitter...... håper ikke det blir mange slike runder i natt.....
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Sånn er det dessverre bare med noen ting, alt kan jo ikke gå på skinner med disse små! Godt jobbet så langt da *klappepå*, lykke til videre inatt!! Skal krysse fingrene for at han sover heeeele natten
Mogop fikk augustgutt Skrevet 31. mars 2008 #16 Skrevet 31. mars 2008 Du kommer til å oppleve at dette går rimelig greit, og at barnet ditt sover mye roligere om natten. Mange smokkeunger sover avbrutt siden de våkner når smokken "detter ut" Ikke gi opp i morgen!!!!!!!!!!
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. mars 2008 Han sover alltid veldig godt. Hele natten igjennom. Finner alltid smokken av seg selv. Så jeg er redd det blir motsatt nå at han gråter når han ikke finner den. Det har alt sjedd en gang siden han sovnet. Huff. Ser ikke lyst på natten jeg nå altså
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #18 Skrevet 31. mars 2008 Det er bare å holde humøret opp og stå for det dere har bestemt dere for, tøft og vondt, men virkelig verdt det!!!!
wirre;o) Skrevet 31. mars 2008 #19 Skrevet 31. mars 2008 du vet, det er noe som heter å være så ubarmhjertig som bare en mor kan være. men det er til lillegutts beste,ikke sant? og i morgen går alt så meget bedre!
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 31. mars 2008 Han må jo slutte med den en gang uansett hvor vondt det er.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #21 Skrevet 31. mars 2008 Du har vært kjempe flink i kveld:o) Eldste vår kastet alle suttene når hun var 3 år,og den første natten var verst. Det blir bedre etterhvert,men hun savnet suttene en stund etterpå. Det er like greit å fortsette når dere har begynt nå,og ikke gi dere for det blir like ille neste gang hvis han får tilbake sutten nå.
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #22 Skrevet 31. mars 2008 Sant, så sant...og det er jo til det beste for både han og deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå