♥Cherrypie♥ Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Går det ann?? Fikk blødning/mensen på onsdag som var å har siden i går hadd murringer og stikninger,pleier ikke å ha det så mye egentlig å hvertfall ikke rundt den tiden mensen er i ferd med å gi seg..slutta å blø igår/idag ca... SKjønner ikke hva det kan være, kan dte være el?? har altid hatt sykluser på 28-32dager,denne mnd var den 36dager! men er det ikke litt rart da om jeg har el nå,da kan jeg vente mensen om 14dager ca å da har jeg jo en syklus på bare 19-20 dager? Uff,dette skjønner jeg ingenting av! Har jo sånn jeg kjenner når dte er noe dager til tr kommer..litt sånn småmurringer og stikning i høyre eggstokk,er sånn klø stikning på en måte..hm!
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Oioioi...nå hadde jeg akkurat tenkt til å starte ett innlegg med akkurat det her...fikk mensen langfredag, altså 1 1/2 uke siden, men har vært så " rar" hele helga...slapp, sliten og og små kvalm. Samboeren min sa i går" du er gravid du vettu" men jeg bare lo og sa" ja særlig, har jo ikke hatt eggløsning engang jo...hadde 35d syklus forrige mnd, elles ligger den på 32-33... Holder på å ta en test hver gang jeg må tisse, men skal ikke bli for oppsatt på det her, derfor har jeg ventet.... Jaja, vi får vel oppdatere hverandre da...;-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 oi så rart:) vet du noenganer skjønenr jeg meg ikke på kroppen altså! denne blødningen jeg har hatt lurer jeg virkelig på om egentlig var en mensen..for dte murrer og stikker her idag og å mensen var så og si ferdig igår...skjønner ikke dette! håper du er gravid nåda,ser dere har prøvd litt! fortell hvordan d går vidre da:) klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå