Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Har noen av dere merket at hukommelsen svikter innimellom? At man faller ut av samtaler, eller ikke husker resten av setningen du skulle til å si? Vet jo at det er noe som heter ammetåka,men amme gjør jeg ikke! Er 29 uker på vei så:)Også har jeg eksamen om noen dager, og begynner oppriktig talt å bli litt bekymret for hvordan dette skal gå,he he! Er jo konsentrasjonen min det er noe i veien med her,og jeg klarer virkelig ikke å skjerpe den heller:/
snart mor til 3 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 hehe... kalles tidlig ammetåke..ihvertfall i heimen vår.. har vært slik siden 3 måned... så er spent på hvordan den virkelige ammetåken skal bli denne gangen..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Ojj,ja da er jeg veldig spent på hvordan ammetåke er ja!hehe.. Jeg gir opp meg selv noen ganger,flaut er det nesten blitt!hehe
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er i uke 36 nå, og har hatt dette problemet lenge.. Jeg husker lite og glemmer mye.. Har begynt å skrive opp ting jeg må huske fordi jeg glemmer det uansett hvis ikke.. Avtaler og handleliste er et eget kapittel. Hørte dette kommer fordi man har mye å tenke på, jeg hadde iallefall det, med flytting, full jobb etc. Ble litt bedre når situasjonen ble mer stabil, og nå når jeg er sykemeldt syns jeg at hukommelsen er litt bedre igjen, selv om jeg surrer mye..!
snart mor til 3 Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 kanskje det er det det står på... for gudene skal vite at jeg sjeldent har hadd mer å tenke på og planlegge enn hva jeg har nå.. men nå går ikke dette over før slutten av juli da... inntill da skal jeg planlegge/prøve å klare å både bestå eksamener,pakke ned et hus,være i to konfirmasjoner,to bryllup,administrere en familie på tre, sikre at vi kommer oss avgårde nordover før en fødsel kan starte,klare å knipe igjen beina til mannen min kan komme opp, føde en unge,få igang en barnedåp,feire 80årsdag pluss pluss pluss... og ja..alt starter først i slutten av mai..men da går det slag i slag fram til slutten av juli.. så skal vi flytte til en pitteliten studentleilighet mens vi er nyfødte og slikt...huff...blir et stress ja... :S
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Såpass ja,da er jeg ikke alene om det iallefall da! Merkelig det der..Syns det er fryktelig irriterende,iallefall når man virkelig MÅ pugge og kunne pensumet! Kanskje jeg får følge ditt eksempel,begynne å skrive opp ting jeg må huske,det holder jeg iallefall for meg selv! he he!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Huff da,du har virkelig litt å styre med fremover du da!:/ Du får passe på deg selv litt også da,mellom slagene:)
snart mor til 3 Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 prøver så godt man kan...og med bekkenløsning har man ikke stort annet valg enn å slappe av... mye planlegging i håp om at alt skal gå opp i opp og kriseplaner hvis atte om og men... så her går det på litt pakking hver dag...et helt hus skal fordeles mellom hva vi MÅ ha med oss og hva vi kan klare oss uten når vi flytter slik at noe kan plasseres på oppbevaring.. tenker at hvis vi tar litt og litt nå fram til eksamen starter om en måned så får vi forhåpentligvis fokusert på eksamen når det starter... hadde det vært opp til meg hadde vi trekt oss fra ihvertfall bryllupene..dvs..jeg måtte gå til det steget å trekke meg som forlover i det ene bryllupet som skal finne sted to dager før termin min.. min kjære derimot skal fortsatt være forlover i begge bryllupene.. veldig godt å være her inne når det står på... dere har en tendens til å få meg til å glemme styr og stress som foregår rundt meg... for som dere sikkert også vet så er det umulig å ikke tenke gjennom alt som kan skje..må være forberedt på alt.. hvis en ting først går skeisen vil sommeren være et kaos uten like frykter jeg.. så ungen bør forstå at h*n skal komme enten mellom 10 dager før og 3 dager før termin eller vente til terminsdatoen men så komme så snart som mulig... hehe...16 dager etter termin er det på farten igjen så... selvfølgelig med forbehold om at vi er friske alle sammen.. skulle noe uforutsett dukke opp og enten jeg eller babyen ikke er i helsemessig stand til å få unna alt som skal gjøres,så blir vi selvfølgelig å ta hensyn til det...så er ikke på død og liv at alt skal skje slik vi har planlagt det... men vi vil alle få store problemer med å komme i havn om ikke ting skjer etter planen.... sukk..menmen... har heldigvis et rom hvor eskene blir stablet fortløpende ettersom vi har fått pakket noe.. nei...skal ikke klage..satser på at alt skal gå på skinner ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Ja,du får prøve å ta litt hver dag,så ikke det blir mye på en gang når alt skal være klart! Ha ha,ja du får komme til enighet med babyn om datoene,så fikser h*n sikkert det! hihi:) Vi håper jo alltid at ting skal gå etter planen,og gjør det ikke det,så ordner ting seg stort sett likevel,heldigvis! Men får håpe planene går som planlagt da:)
lizamor Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Jeg har vært sånn i begge mine svangerskap og er det også nå.(Fikk baby den 24/3.) jeg gjør veldig rare ting.Ikke bare faller jeg ut av samtaler/glemmer hva folk nettopp har sagt. Finner også igjen fjernkontrollen i kjøleskapet og havregrynposen i fryseren...Er litt for ung til at det skal være ahlzheimer,så joda: Ammetåka eksisterer så absolutt:). He,he! Må jo le av meg selv også da:). Men vet at det går over! Det gjorde iallefall det sist gang:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Ha ha, ja det er jo nesten til å le av ja! Men godt at det går over til slutt da,ellers hadde det vært mange rare mennesker rundt om i verden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå