Gå til innhold

livmortapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på pernille.info om livmortapp, men skjønner ikke hva jeg skal kjenne etter.. prøver, men er veldig usikker..

noen som har en "beskrivelse"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skal kjemme den ganske greit om du sitter på huk og kjemmer med en finger. forandrer seg i syklusen, hvor høyt den sitter. min er ihvertfall en ganske så stor "klump" med ett hull i, hvor jeg får plass til litt av fingertuppen faktisk..

Skrevet

hehe.....du skal sef ikke gre den:))) mente kjenne:)

Skrevet

jeg sitter på huk og prøver å kjenne, men skal fingeren helt inn, jeg mener, er tappen det jeg støter på når jeg ikke kommer lenger inn med fingeren liksom??

flaut spørsmål, kanskje men....

Skrevet

jeg får voldsomme murringer like etter jeg har kjent etter, å de varer og varer... hva kan det bety??

Skrevet

hei:) under syklusen merker jeg at den endrer seg, at den forandrer seg fra å være høyt oppe, må da inn med hele fingeren:) og til tider er den lavere, og da trenger jeg ikke bruke hele fingeren.. jeg kjenner ihvertfall at det er en ganske så merkbar "utvekst", så det er ingen tvil om at det er den når du først finner den:) vet ikke hvorfor det er ømt når du gjør det da men...det er ikke jeg ihvertfall.. du får ta og "romstere" litt rundt oppi der, så finner du den sikkert:) og slenge innom pernille.info og lese litt om den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...