Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Testet en svaaak positiv test nå i kveld. Hjelp! Dette var ikke planlagt, men vi var litt uforsiktige denne måneden. Jeg går fremdeles hjemme med nr. 1 som er 11 mnd. Skal begynne å jobbe i mai, men sist jeg var gravid var jeg kjempedårlig. Vil ikke bli sykmeldt igjen! Dessuten reiste mannen min i dag og skal være borte en uke, så jeg har ingen å snakke med om dette! Hjelp!
*mamma*til*markus* Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Uansett om streken en svak eller sterk så er den positiv, sier legene. Men du kan jo ta en ny test i morgen for å se da igjen...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Ta en ny test du... Har du symptomer forresten, siden du testet i det hele tatt??
LadyLuck & Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 tør vi si gratulerer?? har selv to tette, 14mnd mellomrom, og det går helt fint (minstemann er elleve dager) Var to helt forskjellige sv.skap, så ikke noe som tilsier at du evt blir like dårlig 2graviditet
Fire småtroll Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Skal noe til at en test viser feil når den var positiv, er svangerskapshormonene der så er de der... Det går sikkert fint skal du se, ting ordner seg vet du. Jeg hadde forresten et forferdelig svangerskap første gang, kvalm med brekninger til 5.mnd, bekkenløsning med isjias så jeg nesten ikke kunne stå på beina osv. Men med nr to var det mye bedre, kvalm i noen uker, men spydde ikke i det hele tatt, og en mye mildere bekkenløsning.. Masse lykke til med den nye lille spiren ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Takk for oppmuntring, jenter! Ja, jeg er definitivt gravid. Tok en helt klar CB test. Men det blir jo koselig da! Får bare krysse fingrene og håpe det ikke blir like vanskelig denne gangen. Noen som vet om man må passe på noe dersom man er gravid og ammer samtidig? HI
LadyLuck & Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 ååå så spennende da... Tror ikke det er noe man må passe på ang graviditet og amming. eneste er vel om du får rare lyster som kan gå over i melka... *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå