Sjefsmegga Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Sier ikke mer, men vurdere å pakke kofferten og reise på ferie alene! Gud så lei jeg er av unger, hus OG gubben akkurat nå...... Er drittsur, har hodepine, trøtt og i generelt elendig humør... Jeg vil SOVE I FRED, våkne av meg selv....slippe bleier og elendighet ei stund.... FRUSTRERT!!!!!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 mmmmmmmmm hehe...hadde vært så digg...men kunne tenkt me å ta med meg gubben på tur alene...
Mille** Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 I know!! Så jeg skal på husmorferie snart, om under 2 uker drar jeg til Bergen, men gubben skal bli med. Må jo ha en til å bære alle shoppingposene. ;o)
Sjefsmegga Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Det utgår nok det her ja...ingen som er så sinnsyke at de tar på seg å passe alle tre samtidig når minsta er bare 11 mnd... De er ikke så ille noen av dem, men nå er jeg bare så inn i granskauen drittlei....trenger nok et pusterom...skal bevilge meg en fridag i løpet av uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå