Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Det er det jeg lurer litt på for tiden... Jeg skal inn til første kontroll om to uker, og jeg må si jeg gruer meg litt. Her er verken ømme pupper (det ga seg etter to uker), kvalme, humørsvingninger eller noe annet tegn på at jeg er gravid - bortsett fra uteblivelse av mensen. Jeg har ikke merka en skitt siden jeg tok testen (er i grunn takknemlig for det, men lell...) I tillegg har jeg vært soffa/sengeliggende med en halsbetennelse og influensa fra helvete (unnskyld uttrykket) den siste uka. Ingen god start for et lite knøtt, og jeg har blødd bittelitt etter den verste hostekula. Heldigvis har jeg ikke hatt så mye feber, men jeg jeg kan ikke fri meg fra å være litt bekymra for hvordan det står til nedi der. Vel, en liten utblåsning fra meg her jeg sitter og spekulerer. Heldigvis er stressnivået på null, - det er ingenting som kan gjøres fra eller til, og det klarer jeg forholde meg til (heldigvis). Hold dere friske! Hilsen godbedring
Yada Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 God bedring til deg!! At du har blødd litt etter hostekuler er nok ikke så rart. Blodkarene blir veldig skjøre der nede nrå man er gravid, så det skal liksom ikke så mye til før det sprekker litt. Ikke farlig det. Lykke til med kontroll! Håper alt står bra til med frøet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå