alvis Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har en gutt som blir 3 år i juni. Han går i barnehage og har gjort det siden han var 14 mnd. Det første 6 mnd i barnehagen var han syk hele tiden. Han var tett i brystet og blev alltid veldig syk. Etter det kom det seg og det har gått fint. Men nu etter jul har han hatt feber ca hver 14 dag. Da har han feber i 2-3 dager rundt 38-39 grader. Han er kanskje litt forkjølet også men ibland er det bare feber. Jeg er hjemme med lillebror nå men kan ikke forstå hvordan vi skulle ha gjort det hvis vi begge to hadde jobbet. Hadde jo måttet ta sykt barn dager hele tiden. Andre som har barn som er plaget med feber? Har vurdert å ta kontakt med lege men vet ikke om det er noe å gjøre med.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Ja tre av fire barn har hatt det...To er nå operert pga polypper i nesen og hun ene skal operere mandlene ut.Minste mann skal til barne legen om 14 dager for å sjekke om han også har polypperi nesen og store mandler... Hadde jeg vært deg hadde jeg krevd å fått sjekka barnet hos barnelege,be om utredning.
alvis Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Hm, det var vel kanskje litt det jeg tenkte på. Jeg har hørt han snorker veldig og har derfor tenkt på det med polypper. Er nok så sikker på at han er plaget med det. Hvor gamle var barnen dine da de blev operert for polyppene? Hvordan blir det gjort? I narkose eller?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Har han infeksjoner hver gang, eller kan det være periodisk febersyndrom? Gutten vår var slik fra han var 7 uker til han var 2 år.. men hadde feber 14 dager ol da, hver mnd.
alvis Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for svar. Skal lese litt på nettet:)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Gutten var 6 år og lille søstra var 1,5 år, de opererte samme dagen.Hun hadde store polypper ble haste sak da de endelig oppdaga det...Begge snorka som voksne mannfolk på natta:0(
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Glemte å si: får du diagnose kan du få utvida sykt-barn-kvote også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå