Huleboer2 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Skal på helgetur i oslo med min mann, 2 barn (baby og 4 år) samt mine foreldre. Tips til hva vi kan foreta oss bortsett fra shopping,,,,??
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Frognerparken. la barna springe av seg litt ;-)
Huleboer2 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Takk for det. Har tenkt tanken. Flere?
line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 frognerparken er et must, og vigelandsparken som er på samme sted! vil anbefale en spasertur opp til grunerløkka (opp markveien og thorvald mayersgt) masse gøyale små butikker! ellers så kommer det ann på hva dere liker å gjøre! det er masse museumer, historisk & teknisk er gøy for store og små (teknisk er best!)
Barba_mamma Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Det er fint å gå tur langs Akerselva der omkring hvor den der siloen er og sånn.. Mate ender og sånt. Ikke så særegent kanskje, men hvis dere er i nærheten.... Ellers ville jeg absolutt dratt til Vigelandsparken. HAr dere større barn kan det jo være gøy å se slottet.
Barba_mamma Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 4 år ja... kanskje litt ung for å interessere seg for kongelige...?
line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 slottet er som regel litt skuffende for barn! de tror jo at det skal ligne mer på det i disneyworld eller no, så får de se den teite lille klossen, og ikke nok med det, kongen bor jo ikke der en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå