*TuttiFrutti* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Høres kanskje litt rart ut, men har klødd så veldig i helgen! Var tilfeldigvis på vanlig kontroll hos jordmor i dag som mente at det var vanlig. Hun sa at hvis det ble noe verre skulle jeg kontakte fastlegen.. Nå mener jeg at jeg faktisk har fått litt utslett på magen også.. Flere som har det som meg?!
Glad tobarnsmamma Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei Ella Jeg har klødd på magen i flere uker nå... Veldig ubehagelig. Klør spesielt mye når jeg har på meg mammabukser med den "høye" strikken... Har også fått litt utslett.. Smører meg med XM body (fra helsekost), det hjelper på utslettet..
sonnenschein Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har også klødd konstant siden jeg ble gravid. Verst på magen, på sidene av overkroppen, brystene og leggene. Blir av og til så ille at jeg klør meg til blods...Har snakket med jordmor og det er blitt tatt blodprøver av meg.(Får svar på torsdag) Hormonene i blodet kan forårsake galle opphopning , som igjen kan skade fosteret. Symptomene på dette er kløe.... Nok lurt å snakke med jordmor/lege. Som regel er det ufarlig svangerskapskløe, men det kan også være intrahepatisk kolestase.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå