2 Sommerbarn Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har fått med meg at rent kjøtt, egg og brokkoli kan spises. Kan dere nevne noen andre matvarer jeg kan spise ? Jeg har bestilt bok på nettet i dag, men har startet i dag......så jeg må ha noen flere matvarer å velge mellom mens jeg venter på boken.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Ketolyse eller annet? Jeg er på ketolyse, og spiser mye ost, rømme, egg, kjøtt (fisk, fjærkre inkludert), fløte og heeps med grønnsaker, det meste faktisk unntatt gulrot, mais, potet, kålrot og sikkert noe jeg har glemt.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Det er vel ikke så mange som ikke spiser karber i det hele tatt, men man kutter ned til et minimum. 15-20 g pr dag f.eks. Dette kan du spise: Rent kjøtt av alle slag (rødt og hvitt), fisk, egg, grønnsaker som vokser over bakken (bl.a brokkoli, asparges, blomkål og salatsorter, agurk, paprika...), fete melkeprodukter (rømme, fløte, ikke noe lettvarianter), hvit ost, litt nøtter.
2 Sommerbarn Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Skal gå på noe som heter south beach.... Går ut på mye av det samme som ketolyse tror jeg.
2 Sommerbarn Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for svar! Det var godt jeg kunne spise blomkål.....elsker det!
Papegøyeblomst Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Hvis du skal begynne på south beach-dietten, kan du heller ikke spise meieriprodukter eller frukt de to første ukene. etterpå blir det mer fritt. Jeg har holdt på med den dietten i 8 uker nå, og har gått ned 9,5kg hittils (veide meg idag). Hovedsaklig kutt ut brød, poteter, ris, pasta, gulerøtter og mais, og blandingsprodukter (pølser,kjøttkaker, fiskepinner etc). Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå