Gå til innhold

Mensen... Men gravid likevel???? Noen som har opplevd dette?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg har nettopp hatt "mensen", pleier egentlig å ha ganske kraftige menssmerter på dag 2, men denne gangen har det bare vært litt murringer flere dager..

I tillegg har jeg nå gått i to uker og vært småuggen hver dag, vet jeg bare kan ta en test og finne ut av det.. Men jeg føler meg skikkelig gravid, og har ikke lyst til å se en negativ test.. :-)

Så da fyrer vi litt til opp under håpet og spør om noen andre kanskje har opplevd dette?!? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du håper veldig kan jeg også fyre oppunder!

Med min første hadde jeg tre litt rare menstruasjoner før jeg fant ut at jeg var gravid:-)

..og da var det bare en tilfeldighet at jeg spurte legen som jeg var hos i et HELT annet ærend. Han sa: Du er ikke gravid, da? Og jeg svarte: Jo, med den hellige ånd!!

Barnefaren og jeg var studenter og bodde VELDIG langt unna hverandre, og hadde kun møttes en kort helg på et halvt år, så jeg trodde jo virkelig ikke at det var noen sjans. Likevel - testen jeg kjøpte dagen etter (fikk ikke fred for tanken viste at min Markus var på vei:-)))

Skrevet

hei det var sånn jeg fant ut begge gangene at jeg var gravid :=)og nå har jeg to skjønne barn på 2 år og 10 mnd.

lykke til

Skrevet

Dytter litt på denne, er det noen flere som har opplevd noe lignende?!

Skrevet

Jeg har hørt at man kan ha festeblødninger også, og mange tror det er mensen.. men det kan jo være mensen også;) både hørt og lest mye rart om at man blir gravid i "siste liten", endel med syklusen,fruktbarhet å gjøre osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...