Mamma mjaua Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2008 ops, var visst zebra kanalen heter
MiEli Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Håper også på Lyn i dag, men det er KUN fordi jeg ikke kan fordra Rosenborg. Heia LYN! hehe
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 HEIA ROSENBORG!!!!!!!!!!!!!!! hehe
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 JADDA!!!!!!!!!!!!!!!! 2-1 HIHI
Snuppemamma Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 ...og jammen meg ble det Rosenborg:) No e vi i gang!!!!!!! Heia RBK!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Men det var heldigvis Rosenborg som vant ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå