Gå til innhold

idag har jeg bestilt legetime...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå vil jeg prøve å finne ut hvorfor tanta har forsvunnet...hvis jeg er så heldig at legen finner det ut da:-)

skal dit på torsdag.

jeg fikk kjempe vondt i magen i går kveld og trodde jeg skulle stryke med altså...fikk kjempe menssmerter, masse luft i magen og luftsmerter,menssmerter i ryggen og en brennende følelse i magen.pluss at jeg ble kjempe kvalm.

kjentes ut som om det var ei kjempetante på vei så jeg la meg med bind i natt, men kom tanta da?NEI!!

nå er jeg lei kjenner jeg!!

tenkte jeg skulle kjøpe flere tester i dag men jeg ga rett og slett faen...har en test igjen og den skal jeg ta imorra.ikke det at jeg tror det har noe for seg men jeg kan like så godt bruke den opp:-)

jaja...det var en liten oppdatering fra meg:-)

ønsker alle lykke til på den O Store Test Dagen!:-)

og håpe alle er gravide!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så kjedelig at du blir gående sånn! Krysser fingrene for at den er positiv i morgen og at du må til legen av helt andre grunner! :-)

Skal teste igjen i morgen jeg også. Gi en oppdatering, da!

Skrevet

ja det er ufattelig kjedelig...arg....ja jeg håper den er positiv men jeg har ikke store troen altså.men jeg skal skrike ut det negative rersultatet i morra jeg!:-p hehe

og du må skrike ut det positive resultatet i morra!;-)

masse lykke til!

Skrevet

Takk. Lykke til du også! Du skal se at det ikke nødvendigvis blir negativt. Du hadde jo den rare positive testen!

Men - uansett kommer du til å få tatt en sikker test hos legen på torsdag! Jeg gikk til legen en gang jeg ikke fikk TR, og da tok de i hvert fall en test. Ta med en liten lommelerke med morgenurin for sikkerhets skyld. :-)

Skrevet

ja vi får nå se:-) hehehe

men takk for positiviteten! er godt noen har det for jeg har mistet allt mot nå:-) hvertfall når det gikk så dritt for dreamer...ble bare rett og slett sur jeg nå.

jeg har time seint hos legen jeg da, men det går ann å ta med morgenurin for det? kan den stå i en 8 -9 timer?

Skrevet

Da jeg gikk til kontroller mens jeg var gravid, ble jeg bedt om å ta med morgenurin. Hadde ofte kontroll etter jobb, så da tok jeg med "drinken" og satte den i kjøleskapet på jobben (godt innpakket i en pose!! :-)). Legen sa den holder seg i kjøleskap.

Skrevet

ok! ja da skal jeg gjøre det:-) takk for tipset!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...