☆twinkle twinkle Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 den som er satt ned 45%..noen som har erfaring med den?
MiEli Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Dette lurer jeg også på. Den er jo så billig. Men har hørt at bagen er veldig liten?
It's all about me Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Det er en grunn til at den er så billig. Ustabil, bred mellom bakhjulene så den ikke kommer fram flere steder, liten bag og liten sportsdel. Samt så har jeg hørt mange har hatt problemer med bråking i hjulene og et dårlig framhjul.
MiEli Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Greit å høre fra andre, har du noen anbefalinger å komme med kanskje? Dt er jo en hel jungel av vogner. Jeg vil gjerne ha en lett vogn jeg da, en som tar liten plass....gjerne en trehjuling.
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg vurderte den selv en gang, men etter å ha studert den i butikken ble jeg nærmest en hater av den vognen, en skranglekasse. Dere som er fornøyde med den, det er ikke meningen å fornærme noen.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er borti mange slags vogner på jobben min (jobber på småbarnsavdeling i barnehage) og jeg må si at av trehjulinger så er quinny freestyle ganske god å trille syns jeg. Jeg har den som favoritt når det gjelder 3 hjulinger og simo kombi eller duo som firehjuling. De vi har hatt i barnehagen har ikke hatt noe tendens til å velte, slik som mange andre trehjulinger kan ha. Bagen ser jo litt liten ut, men den har jeg ikke peiling på. Kunne tenkt meg en slik selv jeg om jeg bare ble gravid :-D Den var jo fryktelig billig nå da nesten halv pris for hele pakka.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Jeg var faktisk senest i dag på Reflex og da sa hun at i kvalitet var ikke dette noen bra vogn. Den er ikke laget for norske forhold (er fra nederland). Så den er hva man betaler for den!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Har ikke vogna selv, men har flere venninner som har den og de er veldig fornøyde...
mammatilsommeren Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Billig vogn til billig penge. Men Quinny går ut ac produksjon da, derfor skal de selge ut så billig. Var visst Msxi Cosi Mura som skal ta over Quinny. Det er samme leverandør. Men hørt at den er brei ja, mange som ikke kommer seg gjennom dører og litt tung til tider. Den blir mest ustabil når man har barnet mot seg, for da blir vekta til barnet oppå ett hjul, ( men sånn er det jo på alle vendbare tre hjulinger!) Det sier seg selv! Bagen er litt liten og sittedelen litt smal, så ikke så god plass til en voksipose til en 2 åring for eksempel! Men ta en tur og prøv vogna....mange som er fornøyde med denne vogna!
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Vi kjøpte den til vår første i 2006, nå skal vi ha den til lillebroren også. Er kjempe fornøyd. Lett å komme frem med selv i ulent terreng og god å trille. Det fremste hjulet er svingbart, men kan også låses. Må smøres slik at det går lett, men det har vært nødvendig kun to ganger på halvannet år. Var også litt skeptisk til at bagen er litt liten, men valgte likevel å kjøpe vognen. Hadde en veldig stor gutt, og han brukte bagen i vel et halvt år. Men sportsdelen kan legges nesten helt flatt, så den er også helt super erstatter til bagen synes jeg. Er håndbrems på håndtaket, noe som er veldig greit i bratte bakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå