3b@rnsmor-30* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 jeg sliter med det.. og har hatt det lenge.... og skjønner ikke hva det kommer av.. og synes egentlig bare det blir værre.... tror jeg må ringe legen og bestille en time i morgen.... så jeg får sjekka dette....
3b@rnsmor-30* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2008 ingen? i kveld er det helt slitsomt... uff.. t.o.m. tungt å puste... må seriøst komme meg til legen i morgen ja....
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Slet en periode med ekstraslag som var utrolig plagsomt. Fikk ett eller annet for det som jeg ikke helt husker hva heter, en eller annen form for betablokker. Hjalp godt det, og har ikke hatt det på flere år. Like greit å få det sjekket, er det noe å gjøre med det er det jo dumt å plages unødig ;-) God bedring!
Nitte Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Joda, har slitt litt med det fra tid til annen. Ikke akkurat sterk hjertebank, men mer som at hjertet hopper over et slag, og at slagene etterpå blir ekstra sterke. Ble mye bedre da jeg begrensa inntaket av kaffe, i tillegg til at jeg reduserte sukkerinntaket. Hjertebank kan jo også være et tegn på angst, skjer dette når du er stresset eller nervøs for noe?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 jeg har hatt det men etter at jeg har algt om kostholdet mitt har det gitt seg..slutt med kaffe og feit mat ... og spiser ikke rett før jeg legger meg .. fikk det også av sjokolade ... reflux heter det .. dvs at magesyra kommer opp i spiserøret ... kontakt fastlegen din. Lykketil :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 jeg drikker lite kaffe, spiser lite sukker, og så vidt jeg vet er jeg ikke redd eller stressa..... men har tenkt tanken.... men det har holdt på i minst et år nå.. som jeg kan huske at jeg har kjent det.... og skikkelig ille fra i vinter av.... jeg har bytta jobb en gang i februar, og stortrives, bytter nå jobb igjen, fordi jeg har fått tilbud om en lederstilling som er en stor utfordring og teller mye senere i en jobb-kariere... men jeg gruer meg ikke for noe.. gleder meg bare! men det kjennes nesten ut sånn i brystkassa mi som om jeg er redd for noe eller gruer meg for noe... heeeeeeleeee tida...... men gjør ikke det så vidt jeg vet da.... og som sagt har det vært sånn lenge..
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Jeg fikk hjerteflimmer når jeg hadde lav blodprosent tror du skal ta deg en tur til legen jeg..
3b@rnsmor-30* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2008 uff ja... tror jeg må det... må prøve å få en time i morgen... blir sliten av dette jeg...
Nitte Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Er nok aller best å kontakte lege ja, da får man skikkelig utredning! ;-) De tar som regel hjerteproblematikk på alvor! Lykke til uansett! :-)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Høres ut som meg da jeg hadde 13 i jernlager.
du og jeg og vi to Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Du tar ikke tilfeldigvis kalsiumtabletter? Det gjorde jeg en periode og fikk skikkelig hjertebank av det. Kan uansett godt hende du bare har noen forstyrrelser i sammensetningen i kroppen din - og at det lar seg rette opp enkelt og greit. *Krysser fingrene*
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Det er vel sure oppstøt fruktmos..., ikke hjertebank. Det jeg hadde var i hvertfall ikke beskektet med reflux eller noe som hadde med mage/tarm å gjøre ;-)
mammatrollet + spire i magen Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 jeg har de siste 2 årene hatt veldig mye ekstra slag, ble ekstra plaget under og etter graviditeten. går til hjertespesialist hver 3 mnd, da det viste seg at jeg har en god del ekstra slag, sterke. men hjertet fungerer som det skal. men kan være utrolig slittsom. kunne være vanskelig å sovne fordi det dunket så. men fikk noen tabletter av legen, og nå kjenner jeg de nesten ikke. ta deg en tur og sjekk det lykke til
3b@rnsmor-30* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 31. mars 2008 var nede i 8 etter første fødselen min, og var ikke plaget med sånt da... så tror ikke nødvendigvis det er bare jernlagere i hvertfall..
3b@rnsmor-30* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 31. mars 2008 nei det tar jeg ikke... drikker aloe vera juice og tar litt vitaminer og gerimax..
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 31. mars 2008 #16 Skrevet 31. mars 2008 Du må sikkert bare begynne på jerntabletter. Hadde de likt m jernlager på 7
3b@rnsmor-30* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. mars 2008 takk for mange svar! må nok bare ringe legen i morgen og håper hun har en time fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå