Gå til innhold

sikler litt på den vogna til barnashus reklamen ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

den som er satt ned 45%..noen som har erfaring med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at mange liker quinny vognene, men jeg hadde det til førstemann, 2005 modell og angret kjøpet. Eneste jeg likte var at jeg kunne feste maxi cosi bilsetet til understellet i begynnelsen omjeg bare skulle en kjapp tur et sted og ungen sov i bilen, så slapp jeg og ta henne ut av bilstolen. Ellers så var bagen liten, særlig til vinterbruk og sportsdelen var dårlig. Den var slingrete og dårlig og trille. Solgte og kjøpte emmeljunga til nr to og har ikke angret et sekund. Så anbefaler altså ikke:)Hehe, dagens utbrudd mot quinny vogner:)Kunne ramset opp enda mer negativt og, hehe

Skrevet

Jeg hadde også Quinny til førstemann, den var helt elendig, og det endte med at håndtaket knakk da jeg skulle gå av toget. kunne vært kjempeskummelt. Fikk hevet kjøpet og kjøpte en Urban Jungle(one tree hill). Den var helt suuuuper. I mange år. jeg ville ikke anbefalt Quinny:).

Skrevet

Jeg har den. Kjempevogn. God og lett å trille. Mye bedre enn de fleste jeg har prøvd. Jeg er opptatt av at babyen skal ligge lunt og godt i baggen og synes baggen er perfekt. Man begynner med sportsdelen ganske fort etter at babyen blir 5-6mndr. Har prøvd OTH sin vogn og den var ikke god å trille iforhold. Tror man blir vant med den vogna man har. ;)

Skrevet

Hold deg langt unna quinny, sier jeg også. Hadde den (3xl) i begynnelsen til 3. mann men solgte den på dagen da den nesten vippet i butikken helt uten grunn. Hun var 7 mnd gammel da dette skjedde, og veide vel ca 8 kilo så i utgangspunktet skulle den passe fint til henne.

Har et dagbarn som har den samme vogna nå, hun er 2 år gammel og normalt stor og lang, og vogna er altfor liten for henne, når hun sover i den ligger hun for det første veldig trangt fordi vogna er utrolig smal (særlig med pose oppi.) Hun kan ikke ligge utstrakt men sover med knærne i bøy, for vogna er altfor kort for henne, pluss at selene slutter å passe i liggestilling når ungen runder halvannet år. OG- denne vogna vipper også. Så det var ikke bare min.. Jeg setter den inntil en vegg/støtter håndtaket inntil en vegg når hun sover i den for ellers vipper den bakover i liggestilling bare hun rører på seg.

Så hvis du vil ha en vogn lenge, og en helt veltesikker vogn, styr unna den!

Skrevet

-Hørtes ut som jeg mente at seteryggen vipper bakover fra sitte- til liggestilling, men det jeg mente er at når ryggen er i liggestilling, skal det ingenting til for at hele vogna vipper bakover med ungen oppi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...