opsi fødeklar Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er 5+0 i dag og har hatt så sterke i en uke nå. Puppene er så ømme, og kvalm. Jeg slo ut positivt fire dager før forventa mens. Jeg har tre gutter fra før, og har aldri opplevd dette før. Har heller ikke slått ut på graviditets tester. Med de to minste var jeg hos legen og tok hcg prøver og til og med da var legen usikker på om jeg var gravid. Hva er grunnen til at det er så totalt ulikt nå, og så tidlig? Noen som har opplevd det samme og kun fått en? ( Litt småredd for tvillinger her..hehe)
alvilde Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 jeg er gravid for andre gang,har ei jente fra før,var så dårlig når jeg gikk gravid med ho, jeg spydde å brakk meg å var bare kjempedårlig.. i følge kjerringråd så sies det at man blir mye dårligere når du er gravid med jente å du får mere symtomer.. ikke sikkert det altid stemmer men jeg tror nok det kan stemme. uansett lykke til:)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hei! Venter mitt 3.barn, og har vært "supergravid" fra den dagen spiren satt... Og legen min har to teorier: 1.) Tvillinger i magen! eller 2.) Motsatt kjønn fra de to foregående svangerskapene mine, altså kommer det nå en jente... Blir utrolig spennende på UL :-) Ha en fin dag!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hei, samme her, supergravid, hehe, var helt sikker på jeg var gravid en stund før testen ble positiv + at jeg testet positivt veldig tidlig. Vært kvalm fra uke 1-2:) Spyr og er så dårlig at jeg er sykemeldt, ligger rett ut. Dette er min 3. og var ikke sånn med noen av de andre. Derfor sa legen min også 1: tvillinger 2: annet kjønn (dermed gutt for meg har to jenter som jeg IKKE har vært kvalm med)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå