Gå til innhold

Litt redd her nå.. ang bittelille i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10+6 og har så utrolige mensmurringer, dette startet for et par dager siden, har ikke hatt siden da jeg ventet mensen første gang etter graviditet.. (da jeg fant ut om baby). Men det er nesten ubegahelig nå, ikke veldig vondt, bare ubehagelig. Slitsomt liksom... Noen som vet om dette kan være SA/MA? Bør jeg kontakte legevakt eller bare la det være? Litt redd for hva som skjer, kan ikke huske noe lignende med Marken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke blør tror jeg du kan ta det med ro. Jeg hadde mensmurring hele svangerskapet på den tiden jeg skulle hatt mensen, så det kan være helt normalt.

Får du blødninger, små eller store bør du ta kontakt med legevakten.

Skrevet

Hadde mye det jeg og. Med alle utenom førstemann...

Fikk fortalt at det er livmoren som vokser.

Men som hun over så ville jeg tatt kontakt med legevakt så fort det er tegn til blod... For din egen del. Men om du skal uroe deg veldig så kan du bare ringe å høre...

Skrevet

I utgangspunktet så mener jeg at det er lurt å kontakte lege én gang for mye enn én gang for lite - det gjelder egentligi alle situasjoner, og så lenge du er usikker synes jeg du skal ringe lege / fødeavd. Men dette er nok normalt, livmora di vokser og dette vil gi menslignende smerter. Lykke til med svangerskapet =)

Skrevet

Så lenge det ikke er smerter og blødninger så er det nok helt nomalte smerter i forbindelse med at livmora vokser....kjente det stakk og murra endel i samme tida i alle mine svangerskap.

Skrevet

jeg skulle ikke hatt mensen nå, er på en måte midt i mellom to mensperioder... Føles VELDIG rart dette her.. uff, får vel bare ringe for å roe ned meg selv... Har jo eneansvar for leilighet, Marken på 19 mnd, jobber 8-14 og henter og leverer i bhg... Så er litt redd jeg har presset meg for langt..

Skrevet

Mensmurringer har man fordi livmoren vokser!

Det sa min lege hvertfall, jeg hadde mensmurringer fra dag 1. til uke 23 hvertfall

Skrevet

Men jeg hadde jo ikke dette med Marken...

Skrevet

Jeg hadde ikke så mye med 1.mann jeg heller.

Men dersom du er veldig bekymret kan du jo kontakte jordmoren din i morgen.

Skrevet

ja.. det er liksom som menssmerter.. småkvalm og stikninger/murringer

Skrevet

Jeg hadde det bare med 2.mann (som også er sistemann, så langt)

Fikk det veldig tidlig. Før jeg testet! Ventet på mensen jeg - trengte ikke noe test.

Det gav seg etter 1.tri. Men hadde det jevnlig hele veien likevell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...