Gå til innhold

Varm solhilsen fra Malaga

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra tonetroll som nyter livet og ikke helt vet om hun vil hjem igjen:-)

........og det kan jeg godt forstå!!!!!! Sol gir ren energi rett i kropp og sjel:-)

Burde egentlig vært på blå resept!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig deilig ut. Vet det har vært snakk om å skrive ut grønn resept, slik at man kan få komme seg mer ut i frisk luft, så kanskje sydenturer kan være gul resept :-)

Skrevet

Fysj å fy som jeg unner henne det da!!! ;o)

Skrevet

Tror jeg hadde blitt jeg også..... Hmmmmmm lenge siden vi har "sett" tonetroll her nå..... Men er hun ute å reiser så er det kanskje ikke så rart???

Men sol og varme er vel ikke noe å trakte etter nå??? Nå som det er både tåke, regn, vind og kaldt her :o)))) Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.

Skrevet

Ha ha ha, nå ble jeg aprilsnarr-lurt....

Jeg trodde det var du som var i Malaga plutselig!!! Men koselig med hilsen fra tonetroll altså :)

Skrevet

-det skulle egeltlig vore pålagt med ei veke i sydligare strøk no i desse dagar egentlig ja ... heilt enig!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå jeg har hatt det så deilig!!! Varmt og godt og total avslappende! Massasje på stranden, besteforeldre-barnevakt hver formiddagsøkt og kveld. God mat, masse deilig vin!!!!! Brukt altfor masse penger, men har mye godlukt, kremer og sminke, masse fine sko og ble nødt til å kjøpe en ekstra koffert der nede... ;-))) Savnet jentene mine da, som ikke var med. Neste gang skal de det!

Skrevet

Det er deg vel forunt - alt sammen kjære tonetroll:-)

Skrevet

Tusen takk! 10 dager uten øresus. Første dager uten piiiiiip på 6 år! Fantastisk.! Jeg burde egentlig be om å få det på blå resept!

Skrevet

Ja!!! Kanskje du kan være med og sette en ny standard innen norsk helsevesen:-) Det hadde vært saker det!!!!

Det må være grusomt med denne øresusen som plager deg og så fantastisk deilig når du slipper unna noen skarve dager!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...