Viktoriana Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg fryser sånn. Er konstant iskald. Har på meg masse tøy, men fryser uansett. Har jo vært igjennom dette et par ganger før, men frøs ikke sånn da. Ellers så er jo alt supert. Litt trøtt bare. Nesten litt for lite symptomer og plager. Blir nesten litt bekymret. Noen andre som fryser?
Musseknapp Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Er også plutselig blitt veldig frysen. Var ikke det forrige gang, og trodde ikke det hadde noen sammenheng med "hybelboeren" min. Har sett et par andre innlegg om noen som fryser, så da er visst det også et av mange symptomer. Kan ikke helt skjønne hvorfor, men man skal visst ikke forstå alt....
frøet76 Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 jeg fryser og svetter vekselsvis....det er vel hormoner i ubalanse, tenker jeg. Noen timer i dag frøs jeg skikkelig, og når jeg spiser et varmt måltid, så holder jeg på å forgå--opp med vinduene og dørene, av med genseren. Noen kvelder må jeg ha varmeteppet på i sengen, andre kvelder kan jeg ikke utstå varme og kutter det ut. Egentlig frøs jeg mer FØR jeg ble gravid. Har vel heller blitt mer varmblodig. Begge deler er visst normalt. Kroppstemp stiger, og det kan visst slå begge veier-fryse eller bli varm.
Lova Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg fryser, jeg også. stort sett hele tiden. Sitter med bena på varmeflaske as we speak...hehehe. Jeg aner ikke hva det kommer av. Gleder meg til sommeren.
Girlygirl83 Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg fryser også mye. Har hørt at det er stoffskiftet som omstiller seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå