mayaya Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Når skiftet dere fra å ha ungen mot dere, til at h*n vendte fremover i sportsvogna?
Nit@™ Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 I vogna satt han fremovervendt fra ca 19 mnd. Har en trille som er fremovervendt, og der satt han jo før, men der ser jeg han bedre. Litt uvandt når man har så lite oversikt.
selfangerkjerringa Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Eldsta ble alt for liten for sportsdelen til simo så vi bytta ut hele greia til en mindre quinny-vogn. Den var montert forovervendt, og hun elsket det fra dag 1! Da var hun 7mnd Minsta er 15mnd og sitter fortsatt vendt mot oss. Men nå er vi ikke akkurat så mye ute og triller heller, vogna er mest soveplass.
Carnivale Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Begge mine var ca 15 mnd da vi snudde sittedelen så de vendte fremover. Har stor tro på at unger bør være året før de sitter vendt fra den som triller.
Blue Lady Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Lucas satt kun fremovervendt i vogna fra han var 9 mnd. Mina sitter (naturlig nok) fremover i OTHen sin, men mot meg i Bugabooen, liker det best egentlig...
mayaya Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Takk for alle svar! Ser for meg at vi venter litt til, ja :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå