*min lille sin!* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 hehe nå er jeg så grusom lei av å gå på do å tisse folkens! kjenner jo ut som jeg må virkelig tisse så er det to dråper som kommer... argh!!! å for å ikke snakke om å våkne om natta å må gå i trappa ned til 1 etasjen for å gå på do , våkner jo da.... legger meg på soffan jeg snart ..
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hehe..Da er vi 2. Er drittlei av og gå trappa opp hele dagen jeg da, og er oppe ihvertfall 2 ganger per natt hvis ikke mer... Hvor langt har du kommet da?? Jeg er 26+6 uker og har slått meg til ro med at det blir ikke bedre fremover, selv om jeg gjerne skulle hatt en hel natt søvn før den lille kom, men blir vant til nattevåk da...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Signerer den! 111 ganger om dagen må jeg innom do, men det kommer kun noen dråper hver gang. Og så prøver jeg å holde meg litt da, for det går jo ikke an å gå så ofte synes jeg... og da kommer det en tyyyyyynnnnnn stråle : Gitt opp jeg også! Blir ikke bedre av at knotten "hopper" på blæra mi!
Endelig mamma! Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg må også på do hele tiden. Etter at jeg har lagt meg til å sove, må jeg alltid på do 2-3 dager før jeg sovner, og ca 2 ganger i løpet av natta. Jeg er 16+5 i dag. Av og til på dagen er det så ille at jeg går på do, går opp trappa og setter meg igjen, så må jeg på do igjen...! Jaja, litt gøy er det jo også da.
nr-4-i-oktober Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Har heldigvis do rett over gangen for soverommet, så jeg trenger nesten ikke å våkne en gang. Likevel er det litt kjedelig å måtte tisse på natta, særlig i 5-6 tida når det er fare for at ungene våkner av at jeg trekker i snora.. Vi får trøste oss med at det er et forbigående fenomen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå