trillemamma Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 ...å holde på avføring og urin så det ikke havner i vannet. Trodde jeg da, men jeg har flere ganger hørt at de ikke holder på urin, da babyen tisser rett igjennom når h*n ligger på land. Dvs. at en badende baby tisser rett i vannet, på lik linje med badebukse. Da kan man jo like gjerne bruke badebukse, siden den også holder på avføring, også kan den jo vaskes etter bruk
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Den holder ikke på urin nei, så det er like greit å bruke badebukse. Sparer penger og miljøet
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 nettopp derfor vil ikke vi at barna bruker babdebleier på babysømming... Bleiene blir tunge og ubehagelige ¨å ha på seg for barna. De får mer bevegelsesfrihet ved bruk av en vanlig badebukse.. Det er dessuten billigere å bruke en badebukse enn badebleier. Barn er dessuten født med en refleks som gjør at det er ytterst sjelden det forkommer at de bæsjer i vannet. Jeg har ikke opplevd det på kurs enda, og har holdt på med dette i drøye 2 år med kurs 1 gang i uka... Er det virkelig instruktører som vil at dere skal bruke badebleier??
trillemamma Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har ikke vært på babysvømming og jeg har badet med gutten siden han var 10 måneder gammel. Jeg har alltid brukt badebukse, og det har jo fungert fint, nei, ingen avføring i vannet. Jeg skulle likt å vite hvorfor det mange steder er påbudt med badebleier.
Vrimle Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Her jeg bor er det påbudt med badebleier, en kommer ikke nedi bassenget om en ikke har på det..
grå :) Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 skulle den holdt på urinen så hadde den jo sugd til seg en masse vann også.... tåler ikke klor jeg så slipper problemet;)
☆Anonymia☆ Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 badebleier blir det nok her..ikke blir de tunge heller..
Eve Dallas Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 He he, ja det er påbudt(!) med badebleie mange steder. Dessverre så holder de ikke noe særlig på bæsjen heller, har nok måttet stå og skofle på dritt ja!
woo-woo Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Bruker badebleier på mini å det går kjempefint! Er ikke tung og han beveger seg ikke mindre i vannet enn de med badebukser. Grunnen til at han ikke bruker badebukse er at de lager de så små rundt lårene at de rett og slett ikke passer... Og han har ikke store lår.. SÅ da blir det engangs på oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå