Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Flere? Skikkelig ubehagelig å våre så hoven og øm nedentil. Føler det presser veldig på hvis jeg står lenge eller går mye. Bedre om jeg sitter. Er dette normalt?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg også kan være ganske opphovenet til tider der nede..men ikke hver dag..varierer..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Akkurat det sliter jeg også med. hadde det samme problemet i forige svangerskap også, men da bare de siste åtte ukene eller så. Nå er jeg i uke 21 og har allerede vært plaget i flere uker. Skjønner ikke hvordan dette skal ende. Sist fikk jeg tre/fire store utpsninger/ hemorider på kjønnsleppene. store blå klumper. De forsvant etter svangerskapet, men nå er de altså tilbake igjen. Skikkelig stygt og fryktelig ubehagelig. jeg synes også det er best å sitte. Er litt bedre noen dager innimellom, men det er værst når jeg er sliten eller har anstrengt meg mye fysisk. Tar gjerne imot tips på ting som kan hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Sånn har jeg det også! veldig ubehagelig. Blir enda verre etter sex. jeg syns også det er bedre om jeg sitter. Kjenner det ikke hele tiden, men hvis jeg står lenge eller går mye.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 godt at neon endelig nevner det- har hørt at flere er plaget av det...men det skal gå over etter fødselen- man skal bli vel som før- vanskelig å tro det nå. Kjenner meg ikke selv igjen. kanskje vi skulle prøve sittebad- har bare ikke badekar jeg... men tror å ta et kamille bad for eks.?!?! Noen erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå