mamamaren Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Den viste negativ. Jeg som var så sikker. Kjøpte dobbel pakke, så jeg skal ta igen om "48 timer". Trist nå, men nå vet vi i hvertfall at vi har lyst på en til ganske snart. Egentlig er det vel bra, for jeg søker etter jobb for tiden, og det vil være lettere å søke om jeg ikke er gravid, spesielt for min egen samvittighet... Nei, dette var ekkelt :-(
MrsDior & baby-Dior Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 huff da... leit... tok du den "før tiden"? da kan det jo enda være en sjangs;)
mamamaren Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Nei, er litt over. Litt vanskelig å si, for den har ikke rukket å bli "fjellstø" og på klokkeslettet enda. Men det er over en måned siden nå. Jeg var bare så sikker. Følte det så sterkt! Vet ikke hva eg skal tro lenger. Visste ikke jeg ville bli så lei meg, liksom...
MrsDior & baby-Dior Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 huff da.. sender deg en klem jeg=) krysser fingra og tær for at det ordner seg;)
mamamaren Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Takk så mye! Trenger begge deler masse nå! Snufs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå