Alvilde<3 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Skriver sang til min kjære kommende ektemann Hvordan fortsetter egentlig uttrykket "sikker som...?" Har en strofe som går slik "sikker som...., at jeg elsker deg"
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Er det ikke ett uttrykk som heter "sikker som banken"..?? Lykke til:)
Alvilde<3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Ja, er det ikke det?! TAKK Jeg kom ikke på hva det skulle være. Får helt hjerneteppe av sangdikting...
Alvilde<3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Melodien jeg bruker er "per spelemann". Jeg har strofer som jeg vil bruke, men vet ikke helt hvor i verset... ; ) Du passer så godt i den rollen som far eventuelt Rollen som pappa, den klarer du godt Og eg er så stolte av deg, lille venn (dialekt) Hva mer kan jeg putte inn?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Rollen som pappa, den klarer du godt, Du skaper glede og trygghet for oss, Du er min klippe i stort og i smått... -Er ikke enkelt å skrive sang, men kanskje noe kan brukes?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Du passer så godt i den rollen som far eventuelt Rollen som pappa, den klarer du godt Og eg er så stolte av deg, lille venn (dialekt) For du er min sjelevenn eller noe :-P
Alvilde<3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Takk! : ) Det var veldig bra strofer. Om jeg ikke bruker de akkurat der, så skal jeg lure de inn en annen plass i sangen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå