Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er i uke 36, og de siste dagene har jeg begynt å kjenne meg mer og mer ør og surrete i topplokket. Føler liksom ikke at jeg greier å fokusere helt klart. Har ikke synsforstyrrelser, og er heller ikke direkte svimmel, men en form for mildt susete. Er dette vanlig, mon tro? Jeg har fortsatt endel jobb jeg skal gjøre før jeg går ut i permisjon, men det begynner å bli et hersjens slit når hjernen og konsentrasjonsevnen ikke fungerer for halv maskin en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå