StoltMammaForFørsteGang Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Vi har en hærlig men alvorlig liten sønn... Begynte å smile da han var ca 4-5 uker (da så vi smilet første gang), og har smilt daglig siden. Men svært, svært sjelden - ofte bare en gang ila dagen. Ville trodd han skulle smile mer og mer, men det har ikke skjedd. Dette går seg helt sikkert til, men kunne tenke meg å høre hvordan dette har vært med andre babyer. Min baby er 9 uker i dag.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 hej.jeg har en liten jente på 6uker, og hun smilte første gang når hun var ca 3uker. etter det smiler hun som regelt hver gang jeg smiler til henne. men hun ligger å smiler og prater til seg selv nesten hver morgen. men dette er da forskjellig fra baby til baby.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Min baby på 2,5 mnd (gutt) smiler ofte. Begynte å smile rundt 4-5 uken,men smiler nå masse utover dagen når vi synger, eller jeg eller pappan tar kontakt og til ukjente folk. Syns egentlighan er en gladlaks.
FrøkenKnallkul Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Vi hadde også en skeptisk og alvorlig liten gutt! Første smilet kom etter 5-6 uker. Den dag i dag (8 mnd) er han en svært blid og fornøyd gutt, men smiler ikke til hvem som helst, hvor som helst Gutten din er nok helt normal - alle er jo forskjellige!
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 vi har ei tulle på 3 md,huska ikke nårti ho bynt å smil:s men ho smila t alle som gidd å prat t ho=) å når pappaen snuska ho p magen så FLIRA ho=) hehe^^
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Det er en alvorlig liten gutt vi har, ingen tvil om det. Vet barn er forskjellig, men en begynner jo å lure på om vi understimulerer eller noe. Får vel bare fortsette med ablegøyene og smilene og håpe at han "svarer" litt oftere etterhvert HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå