Gå til innhold

Hvordan går det jenter???


vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

Heisann.. hvordan går det med dere jenter.. jeg fikk endelig jenta mi den 23.mars.. så no har jeg 2 barn.. er ikke akkurat som første gang nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter nå her og venter på "mars"-babyen vår... ser ut til at det blir april på oss ja. Dette er nr 4 hos oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke som før nei..=o)

 

Fikk min herlige lille pike den 29 februar...Men vi skal feire bursdagen henne den 1 mars så da får jeg bli her...Vel må vel over i februar hvert 4. år da, men det tror jeg overlever...=o)hehehe

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann! Livet blir aldri som før enten om man får første eller tredje barnet. Men jammen er det deilig med en liten en til, synes jeg. Leonora kom på terminen 28. mars, og vi hadde en herlig hjemmefødsel :-)

Jeg har to på 14 og 16 år, så det er lenge siden sist her var småttiser i huset. Det er annerledes å bli mamma i en alder av 42 år mot å bli mamma som 26 åring. Har bare hørt at andre har sagt lignende, men nå skjønner jeg det. Det var stort å få de to første, men på en måte er dette bare enda større, fordi jeg ikke hadde trodd at jeg skulle få flere barn. Jeg var liksom ferdig med det. Veldig snålt det der.

Så nå går vi bare å nyter tilværelsen. Jenta er rolig, og søsknene vil kose og holde. Deilig med mange fang i hvertfall :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk jenta vår den 14 mars.. så da har vi to:) det er ikke akkurat som med en nei.. men det er sååå koseli da.. begynner å komme inn i det no.. håper alle har det bra.. lykke til jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei! Går så bra her også. Jenta vår kom på termindatoen 26.mars, så det var jo artig. En kjempeopplevelse å føde syns jeg! Uvant med baby i huset, men utrolig stas og så koselig. Storkoser oss virkelig. Nå er hu 1 mnd alt og disse første ukene har jo virkelig bare flydd avgårde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...