Gå til innhold

viser de clearblue digital testene ofte feil? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har nemlig hatt sex EN jævla gang denne måneden, så tester jeg positivt nå to dager før jeg skulle hatt mensen:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svaret er som regel( så godt som alltid) riktig når svaret er postivit. så sant du ikke har hormonsykdommer..

Skrevet

det tror jeg ikke jeg har... hadde vel merka det? :P

Skrevet

håper ikke det, har nettopp tatt 2 tester og de er nagative..

men ta testen igjen om 2 dager og er den posetiv da, så ring lege

gratulerer, tror nok du er gravid;o)

Skrevet

hehe, ja, det hadde du nok merka=)

Skrevet

takk takk;) var langt fra planlagt. men går seg vel til ;)

Skrevet

GRATULERER!

Skrevet

takk.. :)

men åssen kan de slå ut etter bare 2 uker? :S hmmm.. : /

Skrevet

ehm, du skal jo ha mensen om 2dager....

Skrevet

Nope - så, gratulerer!

Skrevet

ja, men vi har kun hatt sex en gang denne måneden.. og til onsdag er det to uker sida! :S

Skrevet

Sikker på at ikke siste mens var festeblødninger eller noe?

Skrevet

den var akkurat lik som vanlig mens. like lang og like mye. kan det fremdeles være festeblønding?

Skrevet

Trengs bare en gang, vettu....;0)

Gratulerer!

Skrevet

Vet ikke helt - men jeg har ei venninne som trodde hun hadde mensen to ganger mens hun var gravid.

Hva gjorde at du testet?

Skrevet

Men du - eggløsningen pleier jo å være midt mellom sånn omtrent, og noen tester jo positivt veldig tidlig? Selv om man egentlig ikke "kan" teste før dagen man venter mestruasjon...

Skrevet

fra to dager etter jeg har hatt sex har jeg hatt mensmurringer. vondt i puppene kom allerede tre dager etter sex. jeg har vært trøtt og slapp i tillegg. var innom apoteket og skulle hente p-piller som jeg skulle begynne på når jeg fikk mensen, så så jeg at de hadde tilbud på disse testene. jeg fant ut at jeg skulle teste.. bare sånn for sikkerhetsskyld.

den lyste GRAVID etter et minutt..

Skrevet

jeg skjønner ikke helt... sånn jeg forstår innlegget ditt, så virker det som om dere har hatt sex ak på eggløsningen.... (?) er jeg heeelt fjern eller?

Gratulere igjen=)

Skrevet

ja. syklusen har ikke vært helt stabil siden forrige fødsel heller.

også regna vi litt feil når vi skulle ha sex. trodde jeg var en uke over eggløsning, så vi tenkte at "en gang uten komdom etter eggløsninga og hoppe av i svingen gjør meg vel ikke gravid".. men timer etter fant vi ut at vi renga feil da, så vi hadde sex på eggløsningsdagen.. : /

Skrevet

Hmm... høres nesten ut som om du er litt lengre på vei? Ville tatt en liten tur til legen jeg;)

Skrevet

nei det er helt riktig! for vi regna feil. trodde jeg var en uke over eggløsninga, men så var vi akkurat på dagen! det fant vi ut noen timer etterpå : /

Skrevet

hmm.. ja, kanskje. men da må en kondom ha sprekke tror jeg! hele greia er veldig rar! hehe

Skrevet

Så merkelig. Skjønner at du lurer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...