Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 vi har nemlig hatt sex EN jævla gang denne måneden, så tester jeg positivt nå to dager før jeg skulle hatt mensen:P
#Ariadne# Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 svaret er som regel( så godt som alltid) riktig når svaret er postivit. så sant du ikke har hormonsykdommer..
Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 det tror jeg ikke jeg har... hadde vel merka det?
--arkin-- Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 håper ikke det, har nettopp tatt 2 tester og de er nagative.. men ta testen igjen om 2 dager og er den posetiv da, så ring lege gratulerer, tror nok du er gravid;o)
Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 takk takk;) var langt fra planlagt. men går seg vel til
Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2008 takk.. men åssen kan de slå ut etter bare 2 uker? :S hmmm.. : /
MrsDior & baby-Dior Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 ehm, du skal jo ha mensen om 2dager....
Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2008 ja, men vi har kun hatt sex en gang denne måneden.. og til onsdag er det to uker sida! :S
du og jeg og vi to Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Sikker på at ikke siste mens var festeblødninger eller noe?
Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 31. mars 2008 den var akkurat lik som vanlig mens. like lang og like mye. kan det fremdeles være festeblønding?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Trengs bare en gang, vettu....;0) Gratulerer!
du og jeg og vi to Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 Vet ikke helt - men jeg har ei venninne som trodde hun hadde mensen to ganger mens hun var gravid. Hva gjorde at du testet?
du og jeg og vi to Skrevet 31. mars 2008 #18 Skrevet 31. mars 2008 Men du - eggløsningen pleier jo å være midt mellom sånn omtrent, og noen tester jo positivt veldig tidlig? Selv om man egentlig ikke "kan" teste før dagen man venter mestruasjon...
Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 31. mars 2008 fra to dager etter jeg har hatt sex har jeg hatt mensmurringer. vondt i puppene kom allerede tre dager etter sex. jeg har vært trøtt og slapp i tillegg. var innom apoteket og skulle hente p-piller som jeg skulle begynne på når jeg fikk mensen, så så jeg at de hadde tilbud på disse testene. jeg fant ut at jeg skulle teste.. bare sånn for sikkerhetsskyld. den lyste GRAVID etter et minutt..
MrsDior & baby-Dior Skrevet 31. mars 2008 #20 Skrevet 31. mars 2008 jeg skjønner ikke helt... sånn jeg forstår innlegget ditt, så virker det som om dere har hatt sex ak på eggløsningen.... (?) er jeg heeelt fjern eller? Gratulere igjen=)
Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 31. mars 2008 ja. syklusen har ikke vært helt stabil siden forrige fødsel heller. også regna vi litt feil når vi skulle ha sex. trodde jeg var en uke over eggløsning, så vi tenkte at "en gang uten komdom etter eggløsninga og hoppe av i svingen gjør meg vel ikke gravid".. men timer etter fant vi ut at vi renga feil da, så vi hadde sex på eggløsningsdagen.. : /
du og jeg og vi to Skrevet 31. mars 2008 #22 Skrevet 31. mars 2008 Hmm... høres nesten ut som om du er litt lengre på vei? Ville tatt en liten tur til legen jeg;)
Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 31. mars 2008 nei det er helt riktig! for vi regna feil. trodde jeg var en uke over eggløsninga, men så var vi akkurat på dagen! det fant vi ut noen timer etterpå : /
Mamsen87 :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 31. mars 2008 hmm.. ja, kanskje. men da må en kondom ha sprekke tror jeg! hele greia er veldig rar! hehe
du og jeg og vi to Skrevet 31. mars 2008 #25 Skrevet 31. mars 2008 Så merkelig. Skjønner at du lurer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå