KR0705 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei. Noen som vet om noen som er flinke til å sminke og sette opp hår. Er jo et hav av frisørsalonger, og ikke godt å vite hvem eller hvor man skal velge. =) Trenger hjelp.
Mamman til Mari Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg kan høre med min frisør om hun kan anbefale noen. Hun er frisør på Notodden.
Ophelia & Jr. Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg kjenner ikke så godt til frisører i Grenland, men jeg har sett et par bruder som har vært hos Truls & Trine, og de var NYDELIGE! http://www.trulsogtrine.com/
Mamman til Mari Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Fikk dette tipset fra frisøren min: Tango Arkaden. Marianne Vrålstad.
KR0705 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 å. passer bra for jeg har en avtale med sjefen der i morra. må høre på pris og litt sånn. Tusen takk for tipset. Ikke enkelt det her, alt for mange muligheter. =)
KR0705 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 truls og trine ja. mange som skryter av de. får høre på litt priser der =) å så moro. takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå