Gå til innhold

Vogna jeg har...... *hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsket meg i 4 år, å nå var det endelig vår tur til bli gravide, så fikk jeg vite i dag at vogna er gått ut på produksjon.... *SNUFS* sitter for meg selv å rett å slett nesten griner:(

Jeg kan kanskje me hell få tak i ei ny, men må bestilles innen 1 uke eller mindre, men så syns jeg det er tidlig å kjøpe vogn når jeg ikke er lenger enn 6+ 4 uker på vei..

HVA VILLE DERE GJORT??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke vogn er dette? Kommer det ingen ny utgave av den? Hvis de slutter å produsere den så er det kanskje ikke den beste vognen?

Skrevet

vi kjøpte vognen vi har når jeg var 6 uker+ Om det skulle nå gå gale så kunne vi selge den igjen. Dette var DEN vognen som var ØNSKET. Står på boden, utenom bagen, den har vi satt opp på et skap.

Men du kan ikke få tak i samme brukt da??? Om du ikke får tak i den ny altså???

Skrevet

Dette er av vogn typen Emmaljunga Edge Duo Combi av fargen elk.

Det kommer nok flere eller nyere versjon a dein, MEIN jeg har sååå løst på den vognen....

Dette er jo en vogn som har vært å blitt VELDIG populær.

vi vil også gjerne ha den helt ny og.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt den... Hvis det skulle gå galt, er det ikke noe problem å få solgt den fordi den er så populær ;) Men mest av alt vil du 99% sikkert få DEN vogna som du ønsker deg :o)

Skrevet

Kjøp vogna du!! om det skulle gå galt nå så betyr vel ikke det at dere ikke prøver på nytt?! å som de andre sier, så får du nok solgt den om det er eneste løsning.

Skrevet

Kvifor kjøpe vogn så tidleg da? Venter heller eg til det er minst 1 mnd igjen... Da må den nok vere i hus ja.

Skrevet

den er ikke gått ut av produksjon, de er bare utsolgt for den fargen. mest sannsynlig vil den komme i 2009 kolleksjonen som begynner komme i sept. Men du har jo sef ingen garanti for at du kan få den før termin.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt den og satt den et sted der du ikek ser på den hele tia, og da eventuelt solgt den om du skulel vært så uheldig.

Skrevet

HegeAE

Emmaljunga har opptil 3 mnds bestillingstid på noen fargekombinasjoner, så dersom man skal vente til det er igjen 1 mnd kan man i værste fall risikere å ikke få drømmevogna før etter at nurket er født...

Skrevet

hadde kjøpt den tror jeg! det er jo tidlig men viss det er ikke rette måten å tenke på..hadde heller syns det var fortidlig å kjøpe før du ble gravid..en mnd før kan ting også gå galt du kan aldri tenke sånn fordeom..

Skrevet

Da jeg var innom butikken her så va dem fri, de selgte siste vogna på lørdagen. De får ikke inn flere av dem, å produsenten emmaljunga har ingen flere heller i fargen elk.

Men jeg tok sjangsen på å ringe 1 butikk, å der hadde de 1 igjen. å dem skulle holde den av for meg slik at jeg fikk snakket med sjefen ang ferie penger og sambo.

Å foreløbig var sambo positiv, så i morra skal jeg prate me sjefen.

Butikken her hos oss meinte at jeg skulle være heldig vis jeg fant en butikk med vogna, men flaksen va med meg:D

så selv om det blir tidlig kjøpt får jeg vogna jeg ønsker meg:) :)

*HAPPY JA*

Skrevet

vi kjøpte den siste som var å få tak i butikk i norge...

men du kan jo prøve å legge ut en ønsket anonse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...