Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 ARRGGGGHHH noen flere som er gretne på gubben i dag, eller??? Noenganger tenker jeg at det skulle ikke være sååå vanskelig å forstå at jeg er gravid og trenger bittelitt ekstra i hverdagen.. Men fordi jeg i tidlligere svangerskap har vært morgenkvalm og bekkenplaga osv.. og ikke er det nå, ser han det på sin fribillett til ikke å bry seg det minste.. "Siden du likevel er så pigg så blir jeg noen timer lenger på jobben i dag.. Du fikser de andre ungene og husarbeidet + din egen jobb og har maten klar når jeg kommer hjem, ikke sant???" Jævla mannsjåvinistiske dritt.. Føler for å fake litt bekkenvondt her ellerno.. Er jeg teit, eller bare hormonell, tro? Det er iallefall han tidlig ute med å si om jeg er bare middels irritert.. Æsj.. Hvilke "goder" får dere andre som gravide der hjemme? Jeg mener absolutt ikke at jeg skal ligge med beina på bordet.. Men litt OPPMERKSOMHET! for pokker. Jeg bærer hans tredje barn og han gjør ikke en dritt!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 hear, hear.!!! jeg skjønner deg sååå godt. min mann, glemmer at jeg er gravid og har BL han. spørr meg, hvorfor kan ikke du vaske golve da? stelle jenta da? løfte vogna da??? hallo... mannfolkhellvette. blir så sint. i tilegg så skal middagen være klar. og jeg skal ta alle stella på jenta helt selv. MAKAN!!!!! faker vondtene litt noen ganger jeg ass, for å få lov til å slappe av!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Er jo bare å fake bekkenløsning det, helt vanlig blandt mange gravide. Få like godt en sykemelding også så får du sugd litt ekstra ut av statskassa. Er sånne sytere som dere som faktisk gjør at alle har inntrykk av at gravide bestandige er kleine, trodde dere en graviditet ville føles som en veldig lang dag på spa eller?, jøsses.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Well well well, tror ikke jeg skal sykemelde meg, der er faktisk digg å være frisk gravid, men det unnskylder ikke unnasluntringen til visse mannfolk! Hadde de gjort litt av sin del hjemme hadde kanskje færre kvinner blitt sykemeldt in the first place.. Ja, faktisk, i dag føler jeg for å skylde på menn for at kvinnenr blir sykemeldt. Sånn har jeg det i dag. Faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå