Gå til innhold

Gikk vannet mitt? Vær snill og svar meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå i sideleie her på sofaen for 15 min siden. Hadde mye kynnere (som vanlig de siste 3 ukene) Er to dager på overtid. plutselig kjente jeg det ble vått i trusa. Reiste meg og gikk på kjøkkenet og tok kjøkkenpapir som jeg tørka meg med. Det var fult av blank væske, samt av noe slim. Jeg la et nytt papir i trusa mens jeg gikk opp i 2.etg for å gå på do og se. Da var hele papiret bløtt. Jeg setter meg på do og det renner/drypper fortsatt en liten stund. Tørker meg og set er litt tynt slim og blodtråder på papiret.

Tar på meg et bing for å se om det kanskje kommer noe mer..

Er ikke kommer noe enda, men har heller ikke hatt noen kynnere siden da.

Hodet er ikke festet idag da jeg var på kontroll, men godt nede i bekkenet.

Kan det ha vært vannet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er lurt at du ringer føden i tilfelle..... :-)

Skrevet

Når vannet gikk hos meg med min føstefødte,kjentes det som om jeg slapp ut en bøtte med vann. Hos meg var heller ikke hodet festet, og hele magen "forsvant" liksom. Jeg våknet av et spark og at det fosset ut, da dro vi rett til føden, og fødselen var et faktum - noen timer etter var gutten ute. Men ring føden uansett, hodet kan ha festet seg likevel slik at det bare renner ut litt fostervann.

Skrevet

Hadde nok ringt føden og hørt: )

Skrevet

Vi kan da umulig vite om vannet ditt har gått eller ikke!

Du må jo ringe jordmor og få sjekket det!

Skrevet

Det er vel ikke nødvendig å være så hissig uansett.

Jeg tenkte bare å noen synspunkter på det før jeg ringte.,

mens jeg ventet på om det kom litt til eller at det kom sterkere kynnere.

Stygt av deg å være så brutal.

Skrevet

Høres ut som det kan være vannet som har gått ja. Det rant sånn stille og forsiktig til meg også første gangen. Ville absolutt ringt føden.

Skrevet

Har snakket med JM nå.

Hun mente det var fostervann, men at det meste sansynlig var det vannet som ligger mellom de to hinnene der inne. Hun sa jeg skulle ringe tilbake om det kom mer eller om kynnerene ble sterkere eller mer regelmessig :)

Så nå ligger jeg her og venter litt. Kynnerene er vonde, men ikke sååååå vonde liksom.

Spennende,,, men tør heller ikke håpe på for mye ;)

Takk for alle positive svar fra dere!

Skrevet

Håper det går med deg som med meg da. Gutten min ble født 10 timer etter at det begynte å renne sånn forsiktig. Hadde bare sånne kjempe svake kynnere/rier på det tidspunktet jeg også, men de begynte å ta seg opp 3 timer senere.

Skrevet

Åååå...

Ja, da håper jeg det samme skjer med meg! =)

Når har du termin da?

Skrevet

Denne gangen har jeg ikke termin før 16.juni. Så må nok vente en stund enda jeg. Håper det går fort :-)

Skrevet

sånn har jeg det hver dag. Er bare økt utflod , selvom det er helt blankt og mer rennende..

Men sier som anonym over. Vi kan enda ikke vite noe , samme som spørsmålet om, "er jeg gravid" vi kan ikke vite no mer enn deg

Skrevet

Ring føden og sjekk. vi er alle forskjellige, noen opplever at fostervannet kommer som en bøtte vann, andre merker kun en liten mengde, og hos noen går ikke vannet i d hele tatt.

Høres jo ut som du er i gang da:) lykke til!

Skrevet

Kanskje fødselen starter i natt? Legg deg tidlig og prøv å sove litt.

Du må i alle fall ha masse lykke til!! Misunner deg litt, ennå mange dager igjen til min termin.

Skrevet

Åh.. så spennede da! :) Håper noe skjer da! Masse lykke til:)

Skrevet

Høres ut som det var vannet mellom hinnene som gikk.Men ting er på gang ja..ring føden(det har du sikkert gjordt nå)masse lykke til.

Skrevet

Hei.

Hvordan går det? Hold oss oppdatert ;-) Lykke til ;-)

Skrevet

Hun fikk en gutt i går kveld:o) Lagt inn innlegg for henne lenger ned på sia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...