Bolla*1 <3har født<3 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei.... Jeg har ganske ille bekkenløsning og ryggsmerter.....har fra tidligere påvist slitasje i ryggen, så det var vel på en måte litt forventet at den skulle bli kranglete da. Jeg er totalt avhengig av krykker, klarer ikke sitte, må stort sett ligge.......jeg har oxo vært innlagt på sykehus pga dette, og det var da det ble avtalt at jeg ikke skulle gå til termin.... Jeg er bare hjemme, bortsett fra når jeg strever meg avgårde til behandling og kontroller..... Teller dager for å si det sånn ;o) Dette er barn nr 2 for meg, hadde bekkenløsning og ryggplager sist oxo, men overhodet ikke av dette kaliber for å si det sånn..... Håper du ikke har det så ille som meg, og at du klarer å fungere i hverdagen..... Klem
Edelweis Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 huff da. dette hørtes ikke moro ut. joda, jeg fungerer sånn halvt normalt i hverdagen. har måttet gjort noen endringer, men er ikke avhengig av krykker enda. men vondt det er det. noen dager værre enn andre. er barn nr 2 for meg dette også. ble satt i gang sist, 14 dager over mens termin, da var ul termin en uke unna enda. å jeg fikk et stort barn. så det er det som er grunnen til at jeg ønsker tidligere i gang setting, frykten for å gå over ul termin å få et enda større barn. derfor tenkte jeg at om bekken plagene blir verre, så kansje det var en mulighet for at dette også kunne være en innspillende faktor i mitt ønske, for jeg vet jo at det er ikke bare, bare å få en igang setting før termin. så jeg har spekulert litt på dette i det siste. så så jeg at du hadde fått avtalt det. men som jeg også ser så er du mye mer plaget enn meg, så det er vel ikke å forvente at jeg kan få det samme som deg. men tusen takk for svar bolla, =) det var veldig fint å høre hvordan det sto til. håper du får det bedre når lillegull er ute=) ha en fin dag videre. kos
Bolla*1 <3har født<3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Takk for det ;o) Satser på at det blir bede når h'n er ute og en kan begynne å trene opp rygg og bekken! ;o) Ha en fortsatt fin dag du oxo! ;o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå