Topp 10. Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Men en baby på 7 mnd i november/desember? Hvilken plass?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Thailand er så fantastisk flott. Bare vært der en gang, på Koh Samui og vil gjerne tilbake dit. Herlig sted, herlige folk:) Kan absolutt anbefale den øya, ikke lange flyturen fra Bangkok! Vi hadde noen døgn i Bangkok først men dette var uten barn da..
tika81 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Gutten min va da 2 år. Va me hele familien. Bodde på karon place. på karon beatch på puket. Stortrivdes:) mamma og pappa kommer der i fra på onsdag. Dæm har vært der ca 5-6 gang. E litt fra stranda men ikke før langt. Flodbølga nådde ikke dit:) Va litt betrygganes for mæ. Va pappa som bestilte og ordna alt så e ikke helt sikker ka d kosta og sånt. Han betalte flybillettan og vi hotell:) Lengte tilbake hele tia..
Mammamia77 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Har vært på Koh Chang i desember. Ei fantastisk flott øy som jeg lengter tilbake til. Ligger nærme grensen til Kambodsja. Kan ta fly dtil øya fra Bangkok evt. minibuss som tar ca. 4 timer. Vi tok taxi fra Bangkok, kosta ikke mange hundrelappene det... Tror kanskje noen reiseselskap har startet chartertur dit nå, men er litt usikker. Selv om det begynner å bli mange turister der nå, så er det laaangt fra så mye som i Phuket. God tur og god fornøyelse :-)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 hei hei:) jeg anbefaller orchid resort på karon beach, det er et sun garden hotell. så det er veldig barne vennlig. veldig lagt opp for barn og barne familier.med masse opplegg og sånn:) i tillegg kom ikke flod bølgen dit selv om det bare ligger 150 m fra stranden. ingen skader eller noen på det hotellet:) er kjempe fint der i novmber- desmeber. var der nå i jula:) og ei venninne og familene hennes skal dit nå til jula, med lille jenta si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå