Gå til innhold

Er mannen deres flinke til å dele med deg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann kan være litt ego innimellom... som idag... han er syk så han er hjemme fra jbb idag. jeg var i butikken også kjøpte jeg rundstykker som jeg tenkte vi kunne ha til lunsj. kjøpte 5 stk..

når jeg kom hjem ble han kjempeglad... og forsynte seg med alle 5 rundstykkene..

så da måtte jeg spise det tørre kneippbrødet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???? Spiste han FEM rundstykker?? Når han i tillegg er syk? (da har de fleste mindre matlyst). Det hadde nok min samboer aldri gjort - hadde han gjort det så hadde han fått hørt det såpass at han aldri gjorde det igjen.

Det som nesten var verst her er at sånn som du skriver det her så høres det ut som du bare stod og så på at han forsynte seg med alle - uten å si noe....?

Skrevet

Og du sa ikke at du gjerne ville ha ett eller to?

Jeg blir nesten mer sjokkert over at du lar ham ta dem enn over at han faktisk gjør det. Tror jeg.

Skrevet

Samboeren min hater når jeg vil smake på hans mat, han deler gjerne med meg, men han vil ikke at jeg tar av det han har forsynt seg med.

Syns samboeren din var veldig ego som tok alle fem rundstykkene, det hadde ikke min gjort (hvertfall ikke uten å spørre).

Skrevet

*ler*

Ja, selvsagt er han og jeg flink å dele på alt.

Skrevet

hehe, spiste han alle 5 alene?? God damn.... Nei mannen min deler =)

Skrevet

Gubben her har nok fått høre det om han hadde gjort noe sånt. Men det gjør han ikke. Skjønner ikke hvorfor du ikke sa i fra jeg da. Og om han er virkelig syk så hadde han ikke orket 5 rundstykker heller.

Skrevet

Ja min er veldig flink til å dele=)

Skrevet

jeg var å skifta bleie på mini mens han forskynte seg... så når jeg kom tilbake hadde han tatt på pålegg på alle og begynt å spise...

jeg sa : " sulten?" ja,svarte han... "får ta brød jeg da"

åh,ville du og ha ? sa han da.. visste ikke det jeg... men du kan få..

men jeg ville ikke ha det pålegget han hadde tatt på...

Skrevet

Min er veldig flink til å dele, og til å ta hensyn dersom jeg har bomma når jeg har laga middag og laget for lite av et eller annet.

Skrevet

Jøss, 5 rundstrykker i løpet av ett bleieskift? Må enten ha vært en helvetes sulten mann eller et utrolig langvarig bleeiskift ;)

Hadde aldri skjedd her i huset, tar det som en selvfølge at vi deler på det meste.

Skrevet

Mannen min er syltynn men spiser som en hest... har en forbrenning ut av en annen verden...

men det hender han glemmer å spørre meg gitt...

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at mannen min hadde tatt tre stykker og latt meg få to... Har tilgode å se noen i det hele tatt trykke i seg 5 rundstykker da ;-)

Mest sannsynlig hadde jeg smurt på rundstykkene til han egentlig, er ofte sånn her, han synes det er så deilig å få påsmurt mat, jeg kan ikke fordra det, vil lage selv jeg... Mens middag kan jeg godt bare få servert, så den er det somregel han som lager.

Skrevet

Da hadde jeg tatt av pålegget og tatt på noe jeg ville hatt. Makan. Tror ikke han er mye syk nei.. kunne jo spurt deg før han smurte på alle 5, han høres noe selvopptatt ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...