Gå til innhold

Hvor ofte kjenner dere liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte kjenner dere liv inni der? Jeg er i uke 18, vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner liv hele dagen. Har kjent liv hver dag siden rundt uke 18-19..

Skrevet

er i min 20 uke og kjenner spark,men ikke hver eneste dag.

jg viste heller ikke åssen dt kjentes før dt sparka skikkelig til,

nederst i nagen,litt over trusekanten. fikk jo helt sjokk,men fy søren å nydelig å vite dn lille jenta lever å har dt bra:-)

kommer nok for deg og...

første SPARKET kjente jg i min 18 uke

Skrevet

Jeg er i uke 26+6 og kjenner liv hver dag, veldig ofte. Men var ikke før i uke 24 jeg begynte og kjenne liv hver dag..

Skrevet

Min lille er så fæl å hikke!!!! Det er så utrolig morsomt å ligge å se på magen hvor han/hun romsterert villt der inne;)

Skrevet

takk for svar, høres ut som det er rett før jeg begynne å kjenne skikkelig liv..

Skrevet

ja bare ta det med ro:) Plutselig finner den lille en fin måte å vise mamma på en skikkelig måte at "her er jeg, og her blir jeg" ;)

Skrevet

er 17+1 og kjenner liv daglig. gjort det i et par uker. er på ettermiddagen når jeg setter meg ned, og når jeg legger meg på kelden. ikke så mye spark, men "rulling" der inne.... noen små dult begynner det å bli. om jeg ikke har kjent noe en dag, så dytter jeg litt og får svar fra knøttet mitt:)

Skrevet

Jeg kjenner litt liv hver dag mange ganger daglig, det tumler og rumler og sparker litt alt ettersom. Alltid aktiv naar jeg setter meg ned, legger meg ned eller har spist eller har drukket et glass iskaldt vann...

Er 23+2 og har kjent liv siden uke 13. Da var det helt svake sommerfuglslag, som kom en gang i ny og ne.

Skrevet

Er det ikke deilig jenter ?! Jeg nyyyter rabalderet i magen . Av og til så tar det helt av og man kan ane hvordan babyen ligger. I sist uke la han seg tvers unna navlen min og dette fikk min gutt på 10 sett. Han sa at det var den ekleste ungen han noen gang hadde opplevd. He he :-) Kansje ikke helt lett å skjønne for et enebarn på 10 nei

• 4 uker senere...
Skrevet

kjenner spark innimellom hver dag, men varierende hvor sterke spark og hvor mye jeg kjenner.

Er førstegangs og 19+2 idag. Merket skikkelige dytt fra jenta vår for halvannen uke siden. Noe dager er det skikkelig disco der inne, andre ganger så må jeg konsenterer meg for å i det hele tatt merke noe til sparkene..

Kjenner jeg har lett for å bekymre meg om jeg ikke har kjent noe på en tid, men er nok ikke noe å bekymre seg over før man er lenger uti svangerskapet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...