Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er en gutt på skolen som jeg egentlig ikke har noe kontakt med. Har gått på skole med han siden barneskolen, og har egentlig aldri tenkt over at jeg har gått med han. Nå har det seg slik at denne gutten tydeligvis skal være veldig forelsket i meg (dette har jeg fått høre av mange venninner og kamerater, han har også innrømmet dette til en kompis av meg). Jeg har omtrent aldri snakket med denne personen, og synes hele situasjonen er veldig vanskelig da jeg ikke har verken lyst eller anledning til å bli venn/kjæreste med han. Så, hva gjør jeg? Tror ikke jeg tør å fortelle han at jeg ikke liker han...
Sivalur Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Har han gjort noe mer med det da??? Eller er det bare noe du har hørt via andre? Hvis han ikke har gjort noe mer, er det vel ikke så mye du skal gjøre synes jeg. Hvis han derimot kommer rett bort og spør om du vil bli med på 'date' - så må du jo forholde deg til det. Da ville jeg kanskje bare svart at det er hyggelig at du spør meg men som du ser så er jeg gravid og jeg har rett og slett ikke overskudd nå eller i tiden fremover til å bli kjent med nye personer, først og fremst skal jeg bli kjent med den lille i magen. Ut fra innlegget ditt tolker jeg at du ikke er sammen med barnefaren?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jo, jeg er sammen med barnefaren, derfor jeg ikke har anledning eller lyst til å innlede noe nytt forhold (selvsagt!) Takk for svar. Han har ikke direkte kontaktet meg, men jeg merker lange blikk osv nå som jeg er oppmerksom på det.
Sivalur Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Enda enklere... Så lenge han ikke kontakter deg direkte så er det bare å overse han. Spør han deg direkte så er det jo bare å si at du har kjæreste. Ordner seg nok - med mindre det er sånn at det er plagsomt med blikkene og du helst vil at han skal slutte med det. Da bør du si noe til han, eller få en av de som har gjort deg oppmerksom på han, til å gjøre han oppmerksom på at du har kjæreste og er gravid...
Mrs. Bouquet Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Du kan enten følge rådene de andre har gitt eller la være å dusje og bruke deodorant. Hehe
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Vet, han burde kanskje ha fått med seg situasjonen jeg er i, han må skjønne at jeg bare er opptatt av babyen som skal komme nå.. Og jeg har virkelig ikke overskudd til mye annet. Han er ikke veldig irriterende med blikk, men de gangene han stirrer, virkelig STIRRER han. Skal få en kompis til å fortelle om graviditeten om han mot formodning ikke har fått det med seg.. Men det ordner seg nok, takk for svar!
Sivalur Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Gutsbestebarn - bra plan men spørs om kjæresten hennes hadde blitt så happy for det da! *ler* Venter - om ikke så lenge vil han vel kanskje se kulen på magen også...? problem solved.. kos deg med din kjære og spiren!
jåsjenta Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Synes nok du henger deg litt for mye opp i dette. Alle har da lov til å være avstandsforelsket. Ta det heller som ett komplimang enn ett problem som du må løse. Er vel en grunn til at han ikke har gjort noe videre med dette, da han sikkert vet at du har type og er gravid (siden dere har felles venner(?). Du kan jo ikke akkurat nekte han å se din vei da... Ser ikke helt problemet jeg...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Om han bare beeunndrer deg på avstand er det vel ikke et problem? Er verre med deem som til stadighet ringer på, sender brav, sms osvosvosv.... ;0)
wireless wife Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Hvorfor skulle du gjøre noe som helst? Han gjør jo ikke det. Dessuten vet du jo ikke direkte at han er interessert siden han ikke har sagt det til deg direkte. Det kan jo være bare antagelser og rykter. Jeg syns ikke dette er noe du trenger å tenke på i det hele tatt. Det blir litt sånn ønsketenkning fra din side syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå