Gå til innhold

spørsmål fra far..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva FAEN er det som skjer med gravide kvinner?

var en samling for tusen år siden der det ble bestemt att når ongen går inn går vettet ut??

sinnsyke ønsker og krav

sitte på ræva hele dagen og gnæger

spiser alt man kommer over og spyr det opp etterpå

klager og klager og klager og klager

hadde det vært mulig for meg å gjøre det så hadde jeg tatt over graviditeten, bare for å slippe unna det evinnerlige maset....

hilsen --lei--

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva FAEN er det som får dag til å legge alle gravide kvinner under en kam??

Har du den holdninga di ovenfor jenta di skjønner jeg godt at hun klager mye.

Nå er det desverre slik at enkelte mister all overskudd og blir dårlige under svangerskapet.

Tror vel jenta di heller hadde foretrukket og være i form istedet.

Så hva med å vise sympati og forståelse i stedet?

Det er jo tross alt en del av deg hun bærer på og det burde bety mer enn klaging og gnål.

Prøv å finne positive ting å fokusere på i stedet så blir det nok bedre både for deg og den kommende mor.

Vi gravide blir ganske leie vi og er det noen trøst..

Skrevet

He, he, he. Hi er helt sikkert en dame som prøver å "føkke" opp stemninga her, lyser lang vei. Nice try :)

Skrevet

Ikke rart dama har det fælt når hun må holde ut med deg i tillegg til graviditeten :)

Skrevet

det er en grunn til at det er kvinner som er gravide og ikke menn. Dere takler jo ikke en forkjølelse engang.."uff..jeg er såå syk,tror jeg dør snart" Dere hadde GARANTERT ikke overlevd 9 mnd med alle de plagene vi har under en graviditet,Greit for deg å være tøff i kjeften når du aldri får motbevist det!! Hadde det vært opp til meg hadde dere mannfolk med glede fått tatt over!! Stakkars dama di som får barn med deg!! Du skal sette pris på henne du for at hun faktisk går gjennom allt dette og føder et barn til deg!! FY skam deg din utakknemmelige dritt av et mannebein,sånne som deg fortjener virkelig ikke gleden av å bli far! OG ja..forstår at dere også blir frustrert,det er mye hormoner ute å går,men jeg skal love deg at hadde typen min hatt dine meninger og oppført seg deretter hadde mine hormoner og faenskapen vært MYE værre for han.Så slutt å syt så skal du se at dama di kanskje tar til vettet også....Hvis det går an med en fyr som deg da!?

Skrevet

Du må være ganke blåst somkommer inn hit hvor det sitter endel kvinner/jenter som er/har vært gravide, og gulper opp noe så dumt assa! Stakkars jenta di! Det er sånne som deg (om du ikke er en dramaqueen av ei kjærring som prøver å provosere flest mulig her inne) som får meg til å elske min samboer (som faktisk står og lager middag til meg nå etter at han har hengt opp vasken) mye mer! Så du har oppnådd en positiv ting med dette negative innlegget! Og klage på at jenta di spiser og spyr? Sånn er det!!! Velkommen til det gravide livet!

Skrevet

17:18 31.03.2008 der svarte HI på sitt eget innlegg. Dette skjer jo hver eneste dag!

Skrevet

Hvorfor skulle han det?

Skrevet

dette er som å høre mannen min prate :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...