Offisersfruen Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Synes den så ganske fin ut, og virket ikke så slarkete som den ordinære. Noen med erfaring?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jepp det har jeg! Kjempe fornøyd.Ser faktisk litt mere for seg ut.Nå har jeg ikke fått brukt den så mye siden jeg har termin i juli men syns messig ser den knall bra ut.
Offisersfruen Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Har heller ikke termin før i august, men klarer ikke å bli enig med meg selv om farge siden de var utsolgt for rød=( Skal ha svart vogn, så jeg ville piffe den litt opp! men beige var også fin.. Hvilken farge har du?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 vi har kjøpt dn:) vi har jo ikke fått brukt den enda men dn virker kjempe bra:)
Mayla;) Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kjøpte denne i helga i svart til lillegutt, og brukte den for første gang i dag og er superfornøyd Så god plass, god å bære og ser tøff ut =) Mye bedre enn den gamle typen ihvertfall... Har også bestilt denne veska til vår nye vogn, men da i fargen lime/grey!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå