Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 lar dere bagdelen sitte på understellet når dere skal ha den inn i bilen ?? Eller tar dere av bagen først og har de to delene hver for seg ?? Hun i butikken mente det var best å ta av bagen hver gang den skulle transporteres i bil pga mindre påkjenninger på understellet da, men hva gjør dere?? Vil jo helst ha vogna lengst mulig..også blir den jo lettere å løfte i to deler da.Men tar jo mindre plass i ett stykke. Hmmm.......
Ned 20,4kg.. Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Vi har kjøpt Simo Kombi og kommer til å ha den i bilen i ett. De i butikken sa ingenting om det med påkjenning på understellet til oss. Men kan heller ikke se hva de mener med det? Det er vel like stor påkjenning enten den er sammenlagt eller står vanlig? Vil de da at man skal ta bagen av understellet når vogna ikke er i bruk? Bare lurer jeg...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 aner egentlig ikke jeg altså, men hun på Babyshop sa at belastningen på understellet ble mye større når det var slått sammen og bagen satt på.. hadde noe med noe fjæring å gjøre. Og at den ville bli fortere utslitt med bagen på.Kan jo virke logisk egentlig. Ser ikke at det står noe om det i bruksanvisningen heller. Har ikke noen erfaring enda, så aner som sagt ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Har et annet spm ang Simo Kombi som dere kanskje kan hjelpe meg med: skal den sportsvogndelen (stoffet) være på hele tiden også når man bruker bagen? Synes det var så dårlig forklart i bruksanvisningen...
Ned 20,4kg.. Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Min mor har bare brukt Simo Kombi.. Og hun sa så lenge vi hadde plass bak i bilen så kunne vi bare ha den stående i ett. Det er jo også litt begrenet hvor lenge du har den stående i bilen...
Ned 20,4kg.. Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 De vi kjøpte vogna av satte den sammen for oss og da er stoffet på..
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 måtte gå og se etter jeg:) Det er på på våres, ble satt sammen for oss i butikken,.lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Takk til dere begge, da var jeg litt klokere!
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 flere med erfaringer??? tenker da på evt å ta av hele kombi greia( ikke bare den vesle bagen) når man transporterer vogna kontra bare slå den sammen hel..??
BlåklokkaVest Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Ingen ting tas av her..... Det er nå nr 3 som bruker vognen, og den er god som ny :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå