Gå til innhold

I dag er det 30 dager til lille M fyller 1 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg logget meg inn på Din Baby i dag, så stod det svart på hvitt. Det er bare 30 dager igjen til lillle M fyller 1 år. Hu hei som tiden flyr! Nå gleder jeg meg til å starte planleggingen av bursdagsfest for ham. Det blir jo mest hyggelig å se familien igjen, lille M skjønner jo ikke så mye av det. Men, han elsker å ha masse folk rundt seg, så tror han vil synes det blir stas med bursdag. Og, så elsker han jo kaker (og all mat for den saks skyld!). Har vært på helsestasjonen og veid ham, og nå er han 12 kg og 78 cm. Virkelig en liten godklump! Nå går han rundt som bare det, og er høyt og lavt hele tiden. En aktiv liten krabat som lyser opp vår hverdag. Tenk, for 1 år siden så var han fremdeles inne i magen min og sparket. Nå nyter jeg også å være hjemme (syntes de første 7 månedene var strevsomme), så gleder meg til å være sammen med lille M resten av våren og sommeren, før jeg skal begynne i ny jobb i begynnelsen av august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å bli en deilig vår, når du gleder deg sånn! tida går ufattelig fort. I dag har dritgreijenta tatt på støvlene selv, da ble jeg helt rørt.... hahahahhaha hun er ikke baby lenger.

om 50 dager er hun storesøster og det er jammen ikke lenge til det heller :-)

shitt altså....

Skrevet

Er det bare 50 dager igjen til din termin, som tiden flyr. Synes ikke det er lenge siden du annonserte at du var gravid. Blir spennende å få en ny liten baby i hus. Har veldig lyst på en til jeg også, men må nok vente litt nå, siden jeg har takket ja til ny jobb og skal begynne der i august :-)

Skrevet

da jobber du et halvt år, blir gravid, og vips når du sykemeldes så er du godt etablert i ny jobb, har opparbeidet et godt rykte og muligheten til å være hjemme med babyen i ett år.... god plan!

Skrevet

Ja, tenkte litt på om jeg skulle prøve igjen til høsten... Men, syntes det hadde vært litt urettferdig å bli gravid nå, og bare så vidt være innom før jeg måtte ut i permisjon igjen. De har vært snille som venter på meg i 8 måneder, så da bør jo jeg jobbe der litt. Men, det er jo en jobb jeg har tenkt å ha til jeg går av med pensjon gammel og grå (de har så gode pensjonsordninger der, he, he!), så hva er vel da å være borte 1 år i permisjon?

Skrevet

å bli gravid handler i mitt hode ikke om samvittighet i forhold til jobb.... man må gjøre det som passer best for en selv, du har fått fast jobb, og du vil ha barn, vel d are det opp til deg.... du skal jo som du sier bli der til du har rynker herfra til månen, og da kan du det.

Skrevet

Gratulere så masse med snart 1 års dagen da... Min lilleM er 10 dager eldre enn din, og jeg har også samme stolte følelsen av at det har vært et begivenhetsrikt år for oss alle. Og min øyesten og stolthet har utviklet seg masse og mamma er kjempestolt.

Har lyst til å lage et heidndrendes lag for ham, så planleggingen får vi komme igang med snart!

Kos deg med våren og sommeren!

Skrevet

Gjett om han kommer til å nyte selskap, kake og oppmerksomhet. Han er så utrolig sjarmerende og får selvfølgelig masse positiv oppmerksomhet fra alle. Det er deilig med unger som smiler, kaster seg over alt som bys dem og som tar for seg av livet :-D

Skrevet

Kan tenke meg at det blir en super dag for lille M!

Få være midtpunkt og smake på alt det gode:-)

Godt at dere får våren og sommeren sammen, før godgutten skal "gjøre" barnehagen. Kan tenke meg at han kommer til å elske barnehagen, så glad som han er i å utforske.

Og jeg kommer gjerne på restefest altså, bare så det er sagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...