dritgrei hei hei! Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har et prosjekt for å se om dritgreijenta kjder seg så mye at hun ikke vil sove om natten.... ( jada jeg vet at mange avdere syns hun legger seg for tidlig ;-))))..... ) Så i dag har jeg prøvd å slite henne ut, men det endte visst med at det var mamman som ble sliten gitt :-) hahahhahaha men vi har vært verdens korteste men koseligste tur på en lekeplass, også har vi lekt med I-pod'en, også har vi vært på kosleig besøk hos naboen.... Veldig koselig dag altså!!! men nå vil jeg i grunnen få servert middag og sove litt. ( hahahah it will never happen)
coscos Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Vi har også slitt med nattesøvnen, måtte ta en skrikekur for å få dreisen på den. Og, etter 2. forsøk så sover han nå hele natten! Helt fantastisk, og en helt ny situasjon for meg og min mann (spesielt for min mann, jeg sover uansett og hører ikke at lille M skriker...). Men, jeg tror nok at det hjelper å slite dem ut litt på dagen. Hvis de er aktive og det skjer mye, så må det jo være godt for dem å få slappet av litt på kvelden. Slik tenker i hvertfall jeg, så vi prøver å ha litt forskjellig som skjer hver dag. Her er det babysang, babysvømming, åpen barnehage og lekehus. Ja, blir litt sliten jeg også, men blir glad av å se at lille M har det bra. Han synes det er morsomt med ting som skjer, blir altfor kjedelig med bare ham og jeg her hjemme i huset :-) Ønsker deg lykke til videre med alle aktivitetene dine!
dritgrei hei hei! Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Vi må nok være ganske strenge vi også snart, men hun er så tett på natten at å la henne rope høyt ender bare i hosting og slim og sånne triste saker og da får jeg så vondt i hjertet, så vi må vente til hun er helt frisk, så skal hun nok sove igjen :-) Hun sover jo egentlig 13 timer, det er det vi er vant med, så dette er liksom helt nytt og teit, og helt sikkert påske og sykdomsrelatert :-) Det høres ut som dere har koselige dager!!!
coscos Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Ikke noe morsomt å høre at de sliter på nettene. Jeg avbrøt vår første skrikekur, orket ikke høre på lille M som ble hes og nesten hadde pusteproblemer. Så om å gjøre er det ikke for meg at han skulle sove hele natten. Men, veldig deilig når vi prøvde på nytt, og det bare tok en dag at han sov igjennom. 13 timer om natta er jo luksus. Lille M sover fra kl 18.30 til 5.30. Men, så sover han ca. 3 timer på dagen fordelt på to lurer, så da er jeg fornøyd, jeg :-)
Gummelillan Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 ha, ha. Skjønner at mine søte små henger voldsomt etter når din ettåring har begynt å leke med iPod allerede ;-) Har hun lagret alt av Teletubbies og Mickes Playhouse, eller...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå