playground princess Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hehe, jeg føler oftest at fine=dyre Jeg har lyst på ei fin rosa fra Babydan. Tror kanskje de har flere fine =) Pris har jeg ikke sett på enda...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 jeg har kjøpt Babydan ammeputer, men har jo ikke prøvd de enda, siden baby er i magen enda. Tenkte kanskje å bruke de i barnesenga til og begynne med også, så den ikke blir så gampediger. Synes liksom det virker som en liten nyfødt baby "drukner" i en sprinkelseng. Men det gjenstår jo og se.. Kjøpte iallefall mine på Barnas hus, tror de kostet 299,- pr stk
Kosemamma´n Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Kjøpte brukt for 100,- og sydde nytt trekk på en halvtime! Var kjempegreit, iallefall når man har symaskin. Har ikke sydd noe særlig før, men stort enklere kunne det ikke bli. (litt klønete med glidlås, men det gikk!) Så her har jeg en unik ammepute som ingen andre har. Valgte et beige stoff med diverse dyr på. Fine farger som passer bedre inn i stua vår enn blått og rosa. Forøvrig har jeg sett at KID selger ammeputer for 199,- Det er de billigste jeg har sett. Ser helt greie ut!
lykkeliten i april Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 kid har fine synes jeg.. betalte vel rett over 200 for den.. er tynn stripet med hvitt og lyseblå eller rosa..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Ikke kjøp de de har på Kid! De er det elendig kvalitet på! Vi kjøpte en sånn lyseblå/hvit rutet der, men glidelåsen er allerede ødelagt og det er løse sømmer overalt! (til og med før vi har fått brukt den!) Så vi må uansett ut å kjøpe en ny nå... Bortkastet penger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå